بقای کلاس های علوم می تواند یک حالت ذهنی باشد


“به سمت چپ نگاه کنید ، به سمت راست نگاه کنید. ترم بعدی یکی از شما اینجا نخواهد بود. “

این یک سخنرانی معمولی است که در ابتدای یک ترم در علوم برگزار می شود ، و سخنرانی Ainisa Ramirez به خاطر آورد که در اوایل دوره کارشناسی خود در دانشگاه براون شنیده است.

دکتر رامیرز که اکنون یک دانشمند موفق در زمینه مواد و نویسنده علوم است ، یادآوری می کند که وی به دلیل کلاسهای ریشه کنی تقریباً از کار در علوم دور شده بود. همانطور که از نام آنها پیداست ، کلاسها به ویژه در علوم و ریاضیات در دانشگاههای آمریکا رایج است و به منظور تمایز دانشجویانی که احتمالاً در یک درس خوب می خوانند از سایر افرادی که دانش آموز نیستند ، متمایز است.

کسانی که در این کلاسهای مقدماتی خوب عمل می کنند ، در صورت تمایل می توانند در رشته مورد نظر ادامه دهند. اما شواهدی وجود دارد که کلاسهای حذف بطور نامتناسبی مانع از تحصیل در مقاطع STEM برای گروههای کم نماینده ، از جمله زنان و همچنین سیاه پوستان ، هندی ها و اسپانیایی ها می شود.

دکتر رامیرز با بیان اینکه “هر کس باید در زندگی خود مقداری علم داشته باشد” ، افزود: کلاسها باید متناسب با نیازهای دانش آموزان مختلف باشد ، نه اینکه دائما در رفع آنها تلاش شود.

وی گفت: “مسیر زندگی شما بر اساس این کلاس ریشه کن کردن برای شما تصمیم گرفته شده است.” “این مشکلی است که من دارم.”

مطالعه منتشر شده در این ماه در مجله Science Advances به شواهدی اضافه می کند که آیا دانش آموزان می توانند در برابر کلاس های ریشه کن مقاومت کنند ، ارتباط بیشتری با توانایی های ذاتی ندارد و بیشتر با تفکر و روابط اجتماعی آنها با همکلاسی ها هنگام شروع یک دوره دقیق دقیق ارتباط دارد. آموزش.

در آزمایشی با حضور 226 دانشجوی زیست شناسی که در یک کلاس مقدماتی زیست شناسی در دانشگاه کلمبیا در نیویورک شرکت می کردند ، محققان دریافتند که یک تمرین روانشناختی ساده باعث می شود همه دانش آموزان در یک ترم دوم فارغ از نژاد و جنسیت شرکت کنند. این مطالعه نشان می دهد که چگونه انواع مداخلات می تواند به دانش آموزان بیشتری کمک کند تا در روند تبدیل شدن به دانشمندان ، مهندسان و ریاضیدانان آینده فعالیت کنند.

نویسندگان این مطالعه از حدود نیمی از دانش آموزان خواسته اند که در هفته سوم ترم قبل از اولین آزمون خود ، یک تمرین کوتاه را انجام دهند که خانواده ، دوستان ، استقلال ، مذهب ، خلاقیت و سایر جنبه های زندگی آنها را از نظر اهمیت درجه بندی می کند. آنها سپس به مدت 15 دقیقه مقاله ای در مورد مهمترین موارد زندگی خود نوشتند. این تمرین را در تأیید ارزش ها می نامند ، و ایده پشت آن این است که دانش آموزان در هنگام تعامل و تعامل با همکلاسی های خود از محافظت و راحتی بیشتری برخوردار شوند. چندین مطالعه قبلی نشان داده است که انجام چنین کاری می تواند به ایجاد نگرش ها ، نتایج و رفتارهای مثبت اجتماعی کمک کند.

دانشجویان دیگری که به عنوان یک گروه کنترل خدمت می کردند ، مقادیر مهم برای آنها را نیز ذکر کردند و مقاله ای را درباره مواردی که کم اهمیت می دانستند ، توضیح دادند و توضیح دادند که چه چیزی ممکن است برای شخص دیگری مهم باشد.

آنچه نویسندگان دریافتند این بود که گروهی از دانشجویان که کار تأیید را به پایان رسانده اند در پایان دوره به طور متوسط ​​29٪ بیشتر از کسانی که این کار را انجام نداده اند دوست دارند. آنها همچنین تقریباً 12 درصد بیشتر احتمال دارد که در کلاس زیست شناسی بعدی خود را در ترم آینده شرکت کنند.

کیت تورتسکی ، یکی از نویسندگان این تحقیق ، که یک روانشناس اجتماعی در دانشگاه پرینستون است ، گفت: “این تمرین در واقع راهی برای گسترش تمرکز افراد در زمان استرس است.

دکتر تورکی تأیید کرد که روشهای استفاده از تکنیکهای اعتبار سنجی نیاز به مطالعه بیشتر دارد و ممکن است برای حفظ دانش آموزان بیشتر در آموزش STEM کافی نباشد. اما نتایج حاصل از دانش آموزان در آزمایش او حاکی از حقیقتی در مورد کلاس های ریشه کنی و چگونگی ساختار آموزش علوم است.

وی گفت: “شواهد فزاینده ای وجود دارد كه نشان می دهد روابط اجتماعی افراد برای این نتایج بسیار مهم است.” وی گفت که این بدان معناست که معلمان و مربیان باید دوره های خود را دوباره طراحی کنند تا به مردم در حفظ روابط و تقویت شبکه های اجتماعی کمک کنند ، شاید از طریق همکاری بیشتر ، همکاری ، کار گروهی و رقابت کمتر ،

اندرو کوچ ، رئیس م Instituteسسه تعالی در دوره کارشناسی جان N. Gardner ، می گوید روش های مطالعه جدید خوب است. با این حال ، وی خاطرنشان کرد که در این مطالعه “سعی شده علائم بیماری باشد ، نه خود بیماری”.

این مسسه برنامه “پورتال فارغ التحصیلی” را تنظیم کرده است که هدف آن کمک به موسساتی با نرخ ثبت نام بالا و میزان شکست بالا است. وی گفت این دوره وجود دارد زیرا نژاد ، قومیت و درآمد خانواده بهترین پیش بینی کننده موفقیت در دانشگاه است.

در نهایت ، دکتر کوچ طرفدار لغو کلاسهای حذف است.

وی گفت: “من فکر می کنم که باید انتظارات و استانداردهای بالایی برای دانشجویان خود داشته باشیم.” “اما این را به این واقعیت پیوند دهیم که یک سوم تا نیمی از دانشجویانی که در دوره های مقدماتی موفق نمی شوند ، واقعاً بی ادبانه معنی سخت گیری را دستکاری می کنند.”

دکتر رامیرز موافق است. برای او ، “مشکل در دانش آموز نیست ، بلکه در کلاس است.” وی افزود که این کلاس کلیدی را گذرانده است زیرا معلم شیمی نسخه ای از درس را برای کلاس خود داشته است ، که به او اجازه می دهد با سرعت خودش درس بخواند و انرژی خود را روی سایر دروس متمرکز کند. “علاوه بر این ، من معلمان زیادی داشتم و زمان زیادی را در كتابخانه گذراندم و گروه های مطالعه داشتم.”

دکتر رامیرز پیشنهاد می کند که همسویی دانش آموزان با انگیزه های آنها و ارتباط آنها با افراد همفکر مهم است ، اما مفهوم کلاس حذف اساساً اشتباه است.

دلیل آن این است که کلاسهای ریشه کنی در اصل در قرن نوزدهم در پاسخ به این واقعیت که فقط اسلاتهای محدودی در دوره های STEM موجود است ایجاد شده اند. دکتر رامیرز گفت: “اکنون لازم نیست اعمال شود.” “بین فرهنگ ایجاد کننده ریشه کنی و آنچه امروز اتفاق می افتد اختلاف وجود دارد.”


منبع: khabar-aseman.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*