زندگی جنسی خود را زیر و رو کنید


وی گفت: “هنگامی که ما افرادی را که در یک رابطه طولانی مدت رابطه جنسی عالی دارند مطالعه می کنیم ، آنها میل خود به خودی را به عنوان یک ویژگی توصیف نمی کنند.”

بنابراین آنها چه توصیف می کنند؟ هنگامی که روانشناسان بالینی پگی کلاینپلاتز و آ. دانا منارد مطالعه ای برای کتابشان جنس با شکوه: درسهایی از عاشقان فوق العاده انجام دادند، “ آنها دریافتند كه م componentsلفه های رابطه جنسی عالی از نظر جنسیت ، جنسیت و بسیاری از توصیف كنندگان و سلیقه ها سازگار است. این موارد شامل مواردی مانند ارتباط ، همدلی ، آسیب پذیری ، ارتباط و حضور فعلی بود. آنها تأكيد كردند كه ايده هاي خودانگيختگي عاشقانه را ناديده مي گيرند و در عوض قصد را پذيرفتند و برنامه اي طراحي كردند.

آنها دریافتند که رابطه جنسی عالی فقط اتفاق نمی افتد. این نیاز به قصد دارد. اگر لازم است از قرار دادن آن در تقویم خود نترسید. زیرا در حالی که شما نمی توانید یک رابطه جنسی عالی را برنامه ریزی کنید ، اما می توانید همانطور که دکتر کلاینپلاتز و دکتر منارد در کتاب خود آورده اند ، “عمداً شرایطی را ایجاد کنید که در آن جادو اتفاق بیفتد.”

اگرچه تجربه تمایل جنسی کم در طی همه گیری ممکن است طبیعی و قابل درک باشد ، اما مواردی وجود دارد که می توانید برای افزایش میل در یک رابطه انجام دهید. چیزی که علم می گوید تحریک را افزایش می دهد ، تجربه ای جدید است. نه فقط نگاه جنسی ، بلکه همه چیز برای تسریع ضربان قلب شما.

دکتر لوتکه ، که رابطه بین تعارضات و زندگی را مطالعه می کند ، ممکن است زمان خوبی برای افراد باشد تا “با همسر (های) خود در مورد روابط کلی خود ، همچنین خواسته های شخصی ، تخیلات ، نیازها و غیره” گفتگو کنند. صمیمیت جنسی در دانشگاه ایندیانا ، در یک ایمیل نوشت. اگر این مکالمات برای شما ناخوشایند است ، او توصیه می کند یک درمانگر متخصص در رابطه جنسی را جذب کنید.

یا روش دیگری برای افزایش ضربان قلب پیدا کنید. شاید نتوانید در یک کنسرت شلوغ با یک غلتک اتومبیل سوار شوید یا برقصید ، اما هنوز هم می توانید بعد از اینکه بچه ها در رختخواب قرار گرفتند در YouTube تمرین کنید ، با همسرتان به کوهپیمایی بروید یا یک فیلم ترسناک تماشا کنید. برخی تحقیقات نشان می دهد که هیجان اطراف شریک زندگی شما باعث می شود این فرد از طریق معاشرت جدیدتر به نظر برسد و در نتیجه از نظر جنسی جذاب تر باشد.

هنگامی که مغز شما احساس خطر می کند (مثلاً یک شیر شما را تعقیب می کند) ، بدن شما سیستم عصبی سمپاتیک را فعال می کند ، که مواد شیمیایی مانند آدرنالین و کورتیزول را برای کمک به شما در دویدن سریعتر یا مبارزه سختتر ارسال می کند. هنگامی که تهدید از بین رفت (شما فرار کرده اید ؛ شیر را کشته اید) ، سیستم عصبی پاراسمپاتیک شروع می شود و شما را از حالت “جنگ یا گریز” خارج می کند و بدن را به حالت آرام باز می گرداند.


منبع: khabar-aseman.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*