طرحی که برای محافظت از تنباکوهای بزرگ در برابر واقعیات ساخته شده است اکنون سیاست EPA است


واشنگتن – نزدیک به یک ربع قرن پیش ، تیم مشاوران دخانیات طرحی را برای ایجاد “موانع روشنی” مشخص برای آژانس حفاظت از محیط زیست ارائه دادند تا قبل از استفاده از علم برای بررسی تأثیرات سیگار کشیدن در سلامت ، این سازمان را پاک کند.

EPA پرزیدنت ترامپ روز دوشنبه هنگامی که مقرره جدیدی را به تصویب رساند که انواع خاصی از تحقیقات را در تهیه پیش نویس قوانین بهداشت عمومی ترجیح می دهد ، بخشهایی از این استراتژی را در سیاست زیست محیطی فدرال گنجانده است.

یک نسخه از اقدام نهایی ، معروف به تقویت شفافیت در علوم پایه ، بر اساس اقدامات نظارتی قابل توجه و قانون تأثیرگذار اطلاعات علمی ، بیان می دارد که تحقیقات “اساسی” که داده ها و مدلهای اساسی آن را به طور عمومی افشا می کند ، بار بیشتر مطالعاتی که از چنین داده های محرمانه پشتیبانی می کند. آژانس به این نتیجه رسید که سازمان حفاظت محیط زیست یا شخص دیگری باید بتواند تحقیقاتی را كه بر مقررات تأثیر می گذارد ، به طور مستقل اعتبارسنجی كند.

انتظار می رود اندرو ویلر ، مدیر EPA ، این قانون را روز سه شنبه طی یک نشست آنلاین با موسسه شرکت های رقابتی ، یک اتاق فکر در بازار آزاد که مخالف بیشتر مقررات زیست محیطی است ، به طور رسمی اعلام کند.

طبق گفته کارشناسان بهداشت عمومی و سازمانهای پزشکی ، قانون جدید اساساً استفاده از مطالعات مبتنی بر جمعیت را که در آنها افراد تاریخچه پزشکی ، اطلاعات مربوط به سبک زندگی و سایر اطلاعات شخصی را فقط به شرط محرمانه بودن ارائه می دهند ، مسدود می کند. چنین تحقیقی به عنوان مبنای علمی برخی از مهمترین مقررات مربوط به هوای پاک و آب در نیم قرن اخیر بوده است.

منتقدان می گویند رهبران آژانس از سیستم بازبینی علمی EPA برای ایجاد یک لایه کنترل اضافی که برای جلوگیری یا جلوگیری از دسترسی به بهترین علم موجود طراحی شده است ، غافل شده اند و توانایی دولت در ایجاد حفاظت جدید در برابر آلودگی ، سموم دفع آفات و احتمالاً حتی ویروس کرونا.

دکتر مری رایس ، پزشک ریوی و حیاتی رئیس صندلی گفت: “ما در حال حاضر در معرض یک بحران جدی بهداشت عمومی به دلیل ویروس کشنده تنفسی هستیم و شواهدی وجود دارد که قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا خطر عواقب بدتر را افزایش می دهد.” کمیته سیاست بهداشت محیط جامعه قفسه سینه آمریکا.

وی گفت: “ما دوست داریم سازمان حفاظت محیط زیست با استفاده از تمام شواهد موجود تصمیمات مربوط به كیفیت هوا را اتخاذ كند و فقط محدودیت های خودسرانه را در مورد آنچه كه در نظر خواهد گرفت اعمال نكند.”

سخنگوی رئیس جمهور منتخب جوزف بایدن هفته گذشته از اظهار نظر در مورد قانون پیش بینی شده خودداری کرد ، اما فعالان گفتند که انتظار دارند این قانون به سرعت تعلیق و سپس لغو شود.

تا آن زمان مشخص نیست که قانون جدید تا چه اندازه دست مدیر EPA آقای بایدن ، مایکل سی ریگان را می بندد. این معیار شامل مقرره ای است که به مدیر اجازه می دهد مطالعات را به صورت موردی از این قاعده معاف کند. اندازه گیری نهایی تشخیص می دهد که مواردی وجود دارد که رعایت این قانون “غیرممکن” است ، مانند هنگام استفاده از مطالعات قدیمی که داده ها به راحتی در دسترس نیستند.

قانونی که لازم الاجرا می شود همچنین فقط الزامات مربوط به داده های عمومی را برای مطالعات “پاسخ به دوز” تعیین می کند – یعنی. مطالعاتي كه ميزان افزايش قرار گرفتن در معرض مواد شيميايي يا مواد آلوده كننده خطر صدمه به سلامت انسان را افزايش مي دهد. نسخه های قبلی این آیین نامه در طیف وسیعی از مطالعات اعمال می شود.

در همان زمان ، قانون نهایی اکنون EPA را ملزم می کند تا استانداردهای جدید را نه تنها در قوانین ، بلکه همچنین در “اطلاعات علمی تأثیرگذار” – استانداردی که حتی ممکن است بر آنچه آژانس در وب سایت خود قرار می دهد ، اعمال کند.

اگر قانون شفافیت از قبل موجود بود ، چندین نفر گفتند که سازمان حفاظت محیط زیست نمی تواند موردی را برای تنظیم انتشار جیوه از نیروگاه ها ثابت کند ، زیرا نمی تواند نشان دهد که فلزات سنگین رشد مغز را مختل می کند. آژانس نمی توانست با موفقیت آب آشامیدنی ابر را با میزان بالاتر بیماری گوارشی مرتبط کند و سپس استانداردهای سختگیرانه تری را برای آب تمیز وضع کند.

دولت ترامپ در حال حاضر از سیاست برای رد آژانس استفاده می کند که متوجه شده است کلرپیریفوس ، یک سموم دفع آفات ، باعث ایجاد مشکلات جدی در سلامتی می شود.

مقامات دولت ترامپ نمونه هایی از سیاست ها را ارائه نداده اند که به اعتقاد آنها براساس مطالعاتی که داده های اساسی ارائه نکرده اند ، سو m استفاده شده است. اما مخالفان دانشگاهی و صنعتی این آیین نامه می گویند که این تغییر باعث می شود سازمان حفاظت محیط زیست در تصمیم گیری سخت تر شود.

گروه های زیست محیطی به عنوان اوج استراتژی طولانی مدت برای تضعیف علمی که از جنگ های تنباکو در دهه 1990 آغاز شد و به عنوان راهی برای ایجاد تردید در مورد تحقیقات حمایت از قوانین آلودگی ادامه داشت ، به این قانون حمله کردند.

سناتور تام کارپر از دلاور ، نماینده حزب دموکرات در کمیته محیط زیست و کارهای عمومی سنا در مورد قانون سال گذشته ، گفت: “ما سلامتی بسیاری از مردم را به خطر می اندازیم و حتی ممکن است منجر به مرگ آنها شود” ، و افزود: “ما بهتر از که “

کارمندان آقای کارپر چندین تحقیق خاص را شناسایی کرده اند که می توانند درجه بندی شوند یا غیر قابل قبول باشند. یکی از آنها مطالعه ای در مارس 2020 بود که نحوه واکنش های مختلف کرونا ویروس ها بر روی سطوح را با عوامل شیمیایی توصیف می کرد. EPA مسئول توصیه مواد ضد عفونی کننده برای استفاده در برابر SARS-CoV-2 ، ویروس کرونا است که باعث Covid-19 می شود. این مطالعه شامل داده های خام مطالعات مختلف نبود.

گزارش دیگری در سال 2003 به ارتباط آماری بین مرگ و میرهای SARS در چین و افزایش آلودگی هوا اشاره کرده است. مقامات آقای کارپر گفتند که این اطلاعات می تواند برای نهادهای نظارتی با در نظر گرفتن استانداردهای جدید آلودگی مرتبط باشد ، اما بدون داده های اصلی بهداشت چینی می تواند از بررسی خارج شود.

مشهورترین مطالعه مرتبط با قرار گرفتن در معرض طولانی مدت در معرض آلودگی هوا با مرگ و میر بیشتر ویروس کرونا ، مقدماتی است و به اطلاعات گسترده ای در سطح شهرستان متکی است. در حال حاضر مطابق قانون جدید معیارهای داده عمومی را برآورده می کند.

اما برای درک واقعی اینکه آیا آسیب پذیری بیشتر Covid-19 را می توان با تفاوت در معرض آلودگی توضیح داد ، مطالعات دقیق تری برای در نظر گرفتن موقعیت دقیق افراد ، سطح فقر ، عادات رایس گفت ، سیگار کشیدن و سایر اطلاعات دقیق و خصوصی.

وی گفت: “نگرانی این است که در آینده ، سازمان حفاظت محیط زیست قادر به بررسی برخی از قانع کننده ترین شواهد در مورد تأثیر آلودگی هوا بر خطرات اثرات سوverse عفونت نیست.”

مسئله بحث برانگیز دیگر این است که آیا قانون جدید اثرات برگشت پذیر به مفاد بهداشت عمومی موجود خواهد داشت یا خیر. سازمان حفاظت محیط زیست می گوید این آیین نامه فقط مربوط به قوانین آینده است. با این حال ، کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده اند که مطالعاتی که برای چندین دهه نشان داده شده است ، به عنوان مثال ، سرب موجود در پودر رنگ با اختلالات رفتاری در کودکان مرتبط است ، ممکن است با تمدید مقررات موجود غیرقابل قبول باشد.

از همه مهمتر ، آنها هشدار دادند ، یک پروژه پیشگامانه دانشگاه هاروارد در سال 1993 که به طور قطعی آلودگی هوا را به مرگ زودرس متصل می کند ، اکنون اساس قوانین ملی کیفیت هوا است ، ممکن است غیر قابل قبول شود زیرا آژانس در مورد افزایش اقدامات خود می گوید حفاظت. در این مطالعه ، محققان برای ردیابی سابقه پزشکی خصوصی و حرفه ای بیش از 22000 نفر در شش شهر ، قراردادهای محرمانه ای را امضا کردند. یافته های وی مدتهاست که مورد حمله صنعت سوخت فسیلی و برخی از جمهوری خواهان قرار گرفته است.

برخی از اولین تلاشها برای محدود کردن انواع تحقیقات مورد استفاده در مقررات در سال 1996 انجام شد ، زمانی که کریس هورنر ، یک طرفدار برجسته آب و هوا که در آن زمان وکیل شرکت Bracewell & Patterson بود ، در یادداشتی به RJ Reynolds Tobacco پیشنهاد داد که می توان با تضعیف علم ، مقررات سیگار غیرفعال را دفع کرد.

وی پیشنهاد می كند كه یكی از “سازوكارهای كنترل EPA و سایر نهادهای نظارتی” اصرار بر شفافیت كامل تحقیقات و اطمینان از تكرار آن است.

در سال 1998 ، پاول تیت ، لابی گر ، استراتژی روابط عمومی صنعت دخانیات را حول این تاکتیک تدوین کرد ، به نام برنامه اقدام علمی راز.

“توجه عمومی را به اهمیت افشای داده های تحلیلی تأمین شده توسط مالیات دهندگان که قوانین و مقررات فدرال و ایالتی بر اساس آنها بنا شده اند متمرکز کنید” ، یادداشت دیگری نشان می دهد “، همچنین داده های تحلیلی اساسی مطالعات بهداشتی و ایمنی تأمین شده از طرف دولت “

اسناد توسط دانشگاه کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو ، به عنوان بخشی از سوابق دادرسی جمع آوری شده است.

لامار اسمیت ، جمهوریخواه سابق تگزاس ، طرح شفافیت را تصویب کرد و از قانونی تحت عنوان قانون اصلاح علوم مخفی و قانون برخورد علمی منصفانه با EPA حمایت کرد. دو بار از خانه های تحت کنترل جمهوری خواهان عبور کرد تا فقط در سنا بمیرد.

هنگامی که رئیس جمهور ترامپ روی کار آمد ، ایمیل ها نشان می دهد ، اولین مدیر EPA وی ، اسکات پرویت ، با کابینه آقای اسمیت همکاری نزدیک داشته است تا قوانین ناموفق را در یک آیین نامه اجرا کند. از آن زمان ، آقای اسمیت ، که اکنون یکی از لابی های Akin Gump است ، از اظهار نظر در مورد این آیین نامه خودداری کرد.

آقای هورنر در یک ایمیل ، ایجاد این استراتژی را انکار کرد و گفت این استراتژی مبتنی بر اصولی است که مدت ها در رویه های فدرال ریشه دوانده است.

آقای ویلر هنگام بازجویی از سناتور شلدون وایت هاوس ، دموکرات از رود آیلند ، در جلسه دادرسی در ماه مه ، گفت: “من از ارتباط با لابی دخانیات در دهه 1990 اطلاع نداشتم.”


منبع: khabar-aseman.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*