کسب و امور برای پیشرفت بایستی روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از راه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب وبسایت و فعالیت اینترنتی است.
برای تولید یک وب وب سایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولین کاری که می بایست در همین راستا انجام بدهید این می باشد که یک اسم اینترنتی عالی و دیدنی انتخاب کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که انتخاب می نمایید برای به دست آوردن و کار شما منطقی است و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از لغت ها غریبه استفاده نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن میباشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 آیتم دوچندان دارای را لیست می کنیم. نکاتی که چنانچه در طراحی وب تارنما خود از آن ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وبسایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و چند قدم به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه رویه منطقی و اساسی

البته وب وب سایت باید از نظر ظاهری زیبا باشد. اما مهمتر از آن، نخست باید روش کار با وب سایت خویش را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خود را تعیین نمایید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی گزینش نمایید که چه برنامه ای برای وب سایت خود در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت سایت و نیز برای SEO با است. چون گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را هم در نظر می گیرد.
به این استدلال می بایست از لحاظ بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که کسانی که از وبسایت شما بازدید می کنند بتوانند به راحتی دارای آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را ادراک کنند و همچنین در جايگاه بندی google قرار بگیرند.

2. دیتاها ظریف و دارای ارتباط اهمیت تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین باخت مردمان تلاش به جهت ساختن وب سایتی میباشد که دوست دارند، نیکی لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، برای مثال، یک رستوران را در نظر بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت برد در به دست آوردن و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران با خبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، به جهت هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند واجب است. این بدان معناست که شما می بایست در جایی اطلاعات کاملی در گزینه به دست آوردن و کار خود داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در مورد نوع کاری که انجام می دهید به کارگیری کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک محصول است، می بایست تصاویری مهم میزان مرغوب بودن خوب به جهت همگی محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، اگر در صنعتی عمل می نمایید که خدمات ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، باید تمام کارها و کارهای انجام شده را اهمیت جزئیات در وب سایت خویش قرار دهید.
به تیتر نمونه صاحب یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در تارنما قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا‌هستند دیتاها به اندازه در آیتم میزان مرغوب بودن همین تالار داشته باشند تا بتوانند خوبتر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید اهمیت ارسال نظر به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقا دهید. وبسایت خود را اساسی توجه به نیازها و علایق مخاطبان خویش به شکل شخصی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته مفید به جهت وبسایت شما این است که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب وب سایت رقبای خود را بررسی کنید، به تیتر نمونه چنانچه به تولید و فروش پوشاک درگیر هستید، باید بهترین رقیب خویش را در زمینه کاری خود و وب سایت او پیدا کنید. همینطور باز‌نگری نمایید و دلایل موفقیت او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در تارنما خویش استعمال کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی زمان ها یک یا این که دو گزاره می تواند زیاد توانا باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و فعالیت خود، اساسی ثبت دیتاها حیاتی در سایت خود، در فعالیت خویش کار کشته و توانا باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در وب سایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، به این ترتیب می بایست برگه اختصاصی به خویش را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک کمپانی تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه اصلی آن شرکت چه میزان مشقت بار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک کاغذ داده ها تماس در وب سایت خویش قرار دهید و کل داده ها نظیر نشانی ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند نتورک های اجتماعی را به جهت به دست آوردن و عمل خویش قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه اهمیت تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وبسایت کسب و کار ارتقاء جذب خرید کننده است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و آدرس ایمیل و نتورک های اجتماعی خویش را در تارنما قرار دهید، آن را به شکل عکس در وب سایت قرار ندهید، آنها بایستی بتوانند روی آنان کلیک کنند، براین اساس حیاتی کلیک بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد ورقه گردید دارای ربط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه همگی تلفن همراه های هوشمند این قابلیت را دارند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اهمیت کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری بی آلایش و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از عبارات اختصاری بی فایده میباشد و وب سایت سوای راهکار مشخص بی معنا و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های صحیح و منطقی به جهت صفحات مختلف وب سایت خود به کار گیری می کنید. به عنوان مثال: دارای ما تماس بگیرید یا این که مهم ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، کاغذ درباره ما (اطلاعات در آیتم تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام گسترش یک راهکار استراتژیک برای وبسایت خود، باید راهی برای ساخت یک فراخوان به جهت اقدام در نظر بگیرید. همین بدان مضمون‌ است که آنچه مردمان دوست دارا هستند در تارنما شما ببینند این هست که می توانند به راحتی به ورقه آیتم عشق خود در هر صفحه از وب سایت بروید، سفارش دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک دهند. بتوانید به تارنما خود بپیوندید، به پست الکرونیکی خویش دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را بازدید کنید، محصولات خویش را مشاهده نمایید و …
شما بایستی هدف ها خود را در وبسایت خویش روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. هنگامی از سایت شما تماشا می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. اهداف آنان چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در تارنما خود فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارااست باید به طور تام امکانات و داده ها اضطراری را به شکل آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند کانال های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، وب سایت گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی هستند که امروزه گزینه استقبال بخش اعظم مردمان قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود دارد که شما می بایست در آن‌ها عضو شوید و کسب و کار خویش را در سایت خویش توسعه دهید تا به دست آوردن و عمل خویش را بسط دهید. این نیز در سئوی شما فراوان مفید است. فعالیت در نتورک های اجتماعی و نمایش لینک و پیوند های آن ها در وب وب سایت سبب ساز تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر