EPA می گوید ، جعل غیرقانونی توسط صاحبان وانت های دیزلی باعث تشدید آلودگی می شود


وی افزود: “این سطح از نظر نجومی میزان بالایی از آلودگی تشکیل دود است.” “این در سطح زمین اتفاق می افتد ، جایی که مردم بخار تنفس می کنند. و اگر این مشکل به وسایل نقلیه دیگر سرایت کند ، تقریباً غیر قابل تصور است که چه تاثیری بر سلامتی خواهد گذاشت. “

سرویس اجرای احتیاطی سازمان حفاظت محیط زیست که به شدت درگیر کارمندان وظیفه عمومی است ، از زمان کشف کلاهبرداری فولکس واگن حدود 5 سال است که در مورد تیونرهای دیزل تحقیق می کند. یک مقام سازمان حفاظت محیط زیست آشنا به این گزارش ، که خواست نامش فاش نشود ، زیرا مجاز به صحبت در این پروتکل نبود ، گفت این گام مهمی در تحقیقات در حال انجام است.

این گزارش هفته گذشته تکمیل شد ، اگرچه سازمان حفاظت محیط زیست آن را منتشر نکرده و یا یک خبرنامه به قوت خود صادر نکرده است. برخلاف حمله رعد اسا رسانه ای که توسط آژانس دوران اوباما برای تحقیقات فولکس واگن گردآوری شده است. این گزارش پس از ارسال ایوان بلسر ، معاون بخش اجرای قانون دفتر ، برای ارسال نسخه ای از گزارش به روسای سه سازمان کنترل آلودگی هوا در ایالت گزارش شد.

جیمز هویت ، سخنگوی سازمان حفاظت محیط زیست در ابتدا روز چهارشنبه گفت که از گزارش بی اطلاع است. در بیانیه ای که پس از اطلاع از طریق پست الکترونیکی ارسال شد ، آقای هویت گفت: “به عنوان بخشی از طرح ملی انطباق ، در سال مالی 2020 ، سازمان حفاظت محیط زیست موارد بیشتری را از جعل مدنی و آسیب رساندن به دستگاه ها صادر کرد. (31) ، که مانع از انتشار بیشتر از وسایل نقلیه موتوری (14.6 میلیون پوند) نسبت به هر سال گذشته در تاریخ آژانس شد. علاوه بر این ، سازمان حفاظت محیط زیست نسبت به چهار سال اول دولت اوباما ، میزان مدیریت مدنی ، جریمه ها و بازپرداخت را در این دولت بیشتر ارزیابی کرده است. “

در این گزارش فقط وانت های دیزلی با وزن 8500 تا 14000 پوند مورد بررسی قرار گرفتند ، اما تحلیلگران EPA معتقدند این کلاهبرداری به گاراژها و بزرگراه های ایالات متحده سرایت کرده است.

وی افزود: “یكی از دلایلی كه ارزیابی میزان كامل دستكاری در سراسر كشور دشوار است این است كه لشكر نبرد هوایی دلیلی برای این باور دارد كه این رفتار در بیشتر یا همه دسته وسایل نقلیه و موتورها از جمله وسایل نقلیه تجاری رخ می دهد. کامیون ها ، وسایل نقلیه مسافری ، وانت ، موتور سیکلت ، تجهیزات جنگلداری و تجهیزات کشاورزی. “

فیلیپ بروکس ، محقق سابق انتشار گازهای گلخانه ای EPA که روی تحقیقات تیونر دیزل و پرونده فولکس واگن کار می کرد ، گفت: “مشکل دستگاه خراب شدن قطعات یدکی بسیار زیاد است.” “بسیاری از مردم فقط نمی فهمند که مشکل چیست – یک فرد متوسط ​​یک وسیله نقلیه خریداری می کند و می گوید ، این وسیله نقلیه من است ، من می توانم هر کاری را که می خواهم با آن انجام دهم. آنها حتی ممکن است ندانند که این دستگاه ها غیرقانونی هستند. “


منبع: khabar-aseman.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*