Hyspecs Hydraulics NZ

پیستون در طول عمر خویش میلیون ها توشه سفر خواهد کرد. در موتورهای بخار و موتورهای احتراق داخلی، سوپاپ هایی واجب میباشد تا اجازه ورود و خروج گازها را در روزگار های صحیح در سیکل پیستون بدهند. این موتورها موتورهای مرکب نامیده می شوند. گازهای احتراق که از کنار رینگ حجمی عبور می کنند به وسیله رینگ برف پاک کن متوقف می شوند. – رینگ روغنی حلقه پیستونی است که در نزدیکترین شیار رینگ به میل لنگ قرار دارد. فشار اعمال شده به حلقه پیستون تقریباً متناسب حیاتی فشار گاز احتراق است. شیر تهیه فشار: به جهت تهیه و تنظیم فشار بخار در صورتی که از حد مطلوب بخش اعظم شود استعمال می شود. در بعضا از موتورهای بخار، سیلندرها ممکن است اندازه‌های متمایز داشته باشند و کوچک‌ترین سیلندر حیاتی بیشترین فشار بخار عمل کند. آن‌گاه به طور پشت سرهم از نحوه یک یا این که یکسری سیلندر حفره‌ای بزرگ‌تر تغذیه میگردد تا با فشارهای کم‌تر، نیرو را از بخار استخراج کند. هرچه یک موتور رفت و برگشتی سیلندرهای بیشتری داشته باشد، به طور کلی، بدون لرزش (آرام) بیشتری می تواند فعالیت کند. اقتدار یک موتور رفت و برگشتی متناسب با حجم جابجایی پیستون های ترکیبی است. طبقه بندی چنین موتورهایی بر مبنا تعداد و تراز سیلندرها و حجم کل جابجایی گاز توسط پیستون هایی که در سیلندرها حرکت می نمایند طبق معمول در سانتی متر مکعب (cm³ یا cc) یا این که لیتر (l) یا این که (L) ترازو گیری می شود (US: لیتر). این نسبت بین حجم سیلندر، زمانی که پیستون در انتهای مسیر حرکت خویش قرار دارد، و حجم وقتی که پیستون در بالای حرکت خود قرار دارد، است. نسبت حجمی بر عملکرد در عمده اشکال موتورهای رفت و برگشتی تأثیر می گذارد. نسبت سوراخ/کورس نسبت قطر پیستون، یا “محله”، به طول حرکت در داخل سیلندر، یا “سکته” است. فشار مؤثر متوسط، فشار ساختگی هست که همان میزان عمل خالصی را ایجاد می کند که در طول چرخه ضربه توان ساخت شده است. اگر کمتر از 1 باشد، به این معنی که ضربه بزرگتر از ترک باشد، “زیر مربع” است. در صورتی که این حدود 1 باشد، موتور می گویند “مربع”، چنانچه بزرگتر از 1 باشد، یعنی ترک بزرگتر از کورس است، “مربع” است. گذشته از تحلیل قدرتی که موتور می تواند ایجاد کند، فشار متوسط ​​موثر (MEP) هم می تواند در مقایسه توان خروجی و کارایی موتورهای رفت و برگشتی حساس به عبارتی میزان به کارگیری شود. باید دربین پیستون کشویی و دیواره‌های سیلندر آب‌بندی ساخته شود تا گاز فشار قدرتمند بالای پیستون از آن عبور نکند و بازده موتور را کمتر ندهد. چنانچه دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به اخذ دیتاها دوچندان اکثر در گزینه پیستون شاپ لطفا به بازدید از وب وبسایت ما.

حتما بخوانید:
با کتونی چی بپوشیم؟
hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themesMobil Ödeme bozdurma