استراتژی سئو با کمترین هزینه
سئو چیست SEO چیست آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو متمم
استراتژی سئو یک لیست دقیق از کارهایی است که به شما کمک میکند روی مواردی تمرکز کنید که باعث میشوند ترافیک و درآمد بیشتری از سئو به دست آورید. اگرچه اصول کلی سئو در سالهای مختلف تغییری نمیکند؛ اما بهروزرسانی الگوریتم های گوگل و ترندهای روز، میتوانند مسیری که برای بهینهسازی صفحات خود درنظر گرفتیم را تحت تاثیر قرار دهند. تدوین و طراحی استراتژی سئو، به سایت ما هدف میبخشد و ما را به سمت آن هدایت میکند. به عبارت بهتر طراحی استراتژی سئو یک برنامه کوتاه یا بلند مدت در اختیار ما قرار میدهد و مشخص میکند که برای رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده باید چه اقداماتی را چگونه انجام دهیم و پیاده سازی این اقدامات از چه مسیری باید صورت بپذیرد. در سال 2021، قیمت تدوین استراتژی سئو، برای کمپینهای محلی به طور متوسط حدود 1000 دلار در ماه بود، در حالی که هزینههای کمپین SEO متمرکز در سطح ملی به طور متوسط بین 2500 تا 7500 دلار در ماه متغیر بود. هزینهی خدمات سئو بسته به پیچیدگی کلمات کلیدی و خدمات ارائه شده متفاوت است.
در ادامهی مقاله به سوالاتی در مورد نحوه قیمت گذاری سئو پاسخ خواهیم داد، اما اگر ترجیح میدهید با یک متخصص سئو صحبت کنید و یک پیشنهاد شخصی رایگان برای کسب و کار خود دریافت کنید، می توانید با کارشناسان ما در seoedu ارتباط برقرار کنید. تیمseoedu ضمن ارائه خدمات سئو، به مشاوره سئو و طراحی انواع سایت همچون طراحی سایت فروشگاهی نیز میپردازد. تولید محتوا برای سایت با توجه به کلمات کلیدی و حوزه فعالیت سایت از مهم ترین اقداماتی است که برای بهبود سئو سایت انجام میشود. به همین دلیل هنگام تدوین استراتژی سئو، زمان خوبی را برای تولید محتوا در نظر بگیرید. در این دوره ابتدا مفهوم تجربه کاربری و استراتژی را به صورت عمیق درک میکنیم و در ادامه با آنالیز رقبا، تحقیق کلمات کلیدی و درک هدف کاربر، استراتژی سئو سایت را طراحی میکنیم که شامل ساختار درختی سایت و معماری محتوای هر صفحه است.
داشتن یک استراتژی سئو بسیار مهم است زیرا به شما کمک میکند هنگام ایجاد محتوای مطلوب در مسیر خود بمانید. زیرا باید بدانید محتوای شما در وهله اول چگونه دیده میشود، به خصوص در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP). اگر محتوای شما پراکنده و سازماندهی نشده باشد، رباتهای موتورهای جستجو برای فهرست کردن سایت شما، شناسایی حوزه اختیارات شما و نیز رتبه بندی صفحات سایت شما کار سختتری خواهند داشت. خدمات تدوین استراتژی سئو سایت شامل استراتژی سئو محتوا، استراتژی سئو داخلی و خارجی و سئو تکنیکال میباشد. در شرکت تهران سایت خدمات سئو سایت بصورت حرفه ای و تضمینی انجام میشود.
ما به دنبال یک شرکت سئو بودیم که بتواند به ما کمک کند تا در بازار رقابتی خود دیده شویم. دی ام روم با ارائه یک استراتژی سئوی قوی و مبتنی بر داده، به ما کمک کرد تا از رقبا پیشی بگیریم. تیم سئو شرکت شما بسیار حرفهای عمل کردند و کمک کردند تا سایت ما در موتورهای جستجو بیشتر دیده شود. ول کردن این صفحات به امان خدا برای سئو سایتتان خوب نیست؛ بهتر است که فقط به بهروزرسانی تاریخ انتشار این پستها بسنده نکنید و دستی به سر و روی آنها بکشید و بعد از ویرایش، دوباره آنها را منتشر کنید. مثلاً اگر مقاله خیلی قدیمی است و توضیحات آن منسوخ شده و به درد امروز نمیخورد، آنها را خیلی راحت هرس و با آمارها و اطلاعات جدید جایگزین کنید و با اضافه کردن بخشهای جدید به آن تکانی به ترافیک آن صفحه بدهید.
به عنوان مثال استفاده از انواع رپورتاژها و لینک سازیهای غیر واقعی امکان حذف شدن سایت از نتایج گوگل را بالا میبرد. آخرین تکنیکی که در این مقاله معرفی میشود، توجه به متنیهای تبلیغاتی سئو یعنی تیترها و توضیحات صفحات سایت است. سایتهای بزرگ که صفحههای زیادی دارند برای تغییرات اساسی در تیتر و توضیح این صفحات نیاز به وقت و هزینه بسیار زیادی دارند. در مقابل، کسب و کارهای کوچک میتوانند با وقت کمتری صفحات سایت خود را بررسی کرده و تیترها و توضیحات جذاب و مرتبطی که شانس کلیک خوردن بالاتری دارند را به مطالب خود اضافه کنند. با بهکارگیری مهارت کپی رایتینگ در نوشتن تیتر و توضیحات صفحه، میتوان نرخ کلیک و در نتیجه رتبه سایت را بهبود بخشید. بهدست آوردن بک لینکهای معتبر و مفید برای سایت هزینه زیادی دارد و در کسب و کار با بودجه کم، فرصت اشتباه در این قسمت خیلی کم است.
بله؛ بعد از مشاهده ویدیوهای دوره میتوانید از طریق اسپات پلیر در آزمون این دوره شرکت کرده و با کسب نمره قبولی، گواهی مهارت این دوره را دریافت کنید. کلیه مفاهیم این دوره با بیانی ساده و کاربردی ارائه میشود و هنگام اجرای عملی روی یک پروژه برای شما شفاف خواهد شد. علاوهبراین ویدیوی دوره در اختیار شما خواهد بود تا بارها این آموزش را مرور کرده و بر جزئیات آن مسلط شوید. برنامه زمانی 12 ماهه برای پیادهسازی استراتژی و مدیریت منابع را ارائه میکنیم و مشخص میکنیم که در هر بازه زمانی چه معیاری را برای موفقیت خود باید در نظر بگیریم. فرآیند تصمیمگیری و خرید برای همه کاربران یکسان نیست، هرکسی سفر متفاوتی را برای رسیدن به یک تصمیم طی میکند و این مسیر پر است از لحظات کوتاه ولی تاثیرگذار که آنها را نام میکرولحظهها (Micro Moments) میشناسیم. وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند.
داشتن استراتژی درست برای رسیدن زود هنگام یا بر اساس سند برنامه ریزی سئو لازم و ضروری است. به نوعی میتوان گفت که عدم وجود استراتژی برای سئو وب سایت میتواند روند کسب جایگاه مناسب را برای شما به میزان قابل توجهای افزایش دهد، حتی گاهی اوقات میتواند کسب و رسیدن به یک جایگاه را مشکل و دشوار کند. یک آژانس سئو معتبر برای ساخت محتوای با کیفیت و اصلی برای سایت شما کار می کند. این نوع موارد به دلیل کیفیت و توانایی آن برای کمک به کاربران، به راحتی لینک ها را به دست می آورند. هنگامی که یک پروفایل بک لینک درخشان دارید، می این تواند به رتبه بهتر محتوای شما در نتایج جستجو کمک کند.
در این حالت کسب و کاری که بودجه بیشتری هزینه کند، شانس بالاتری برای گرفتن رتبههای برتر دارد. به نظر میرسد در این بازار پررقابت سئو، کسب و کارهای کوچکی که توانایی اختصاص بودجه زیاد برای بخش سئو سایت را ندارند، نمیتوانند امیدی به موفقیت داشته باشند؛ اما این مطلب همیشه درست نیست. در این مقاله از آکادمی کاپریلا قصد داریم تا تکنیکهایی را به این کسب و کارهای کوچک و استارتاپی آموزش دهیم تا با بودجه کم نیز بتوانند در سئو موفق شوند و ورودیهای باکیفیتی برای سایت خود گرفته و فروش خود را از این طریق افزایش دهند. پس اگر شما هم این مشکل و نگرانی را در بخش سئو دارید، این مقاله کاربردی را از دست ندهید. بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو، فعالیتی انتخابی و مقطعی نیست، بلکه باید به عنوان یکی از استراتژیهای اصلی بازاریابی کسب و کارها در نظر گرفته شود که هیچگاه متوقف نخواهد شد، حتی با کسب رتبه اول گوگل در تمام کلمات کلیدی هدف.
ابزارهای بهینهسازی محتوا میتوانند به شما برای داشتن مطلبی باکیفیت که در رتبههای برتر گوگل قرار بگیرد، کمک کند. این ابزارها کلمات کلیدی، زیرعنوانها، مترادفها و حتی سوالات رایجی که رباتهای کراولر موتورهای جستجو در هنگام انتشار یک محتوا به دنبال آن میگردند را شناسایی میکنند. تدوین استراتژی سئو، یک سرمایهگذاری بلندمدت است که میتواند بازدهی بسیار بالایی برای کسبوکار شما به همراه داشته باشد. انتخاب یک شرکت سئو برای خدمات تدوین استراتژی سئوی سایت، تصمیم مهمی است که بر موفقیت کسبوکار شما تأثیرگذار خواهد بود. هنگامی که تدوین استراتژی سئو را شروع کردید، باید فرآیندی را نیز برای ادامه بهینه سازی برای کلمات کلیدی جدید و هدف جستجوی تکاملی ایجاد کنید. اگر با استفاده از قوانینی که در مراحل قبل گفته شد محتوای خود را تولید کرده اید پس شما یک مقاله مناسب سئو تولید کرده اید پس تنها کاری که باقی میماند بروزرسانی محتوای تولید شده است.
برای تولید محتوا در استراتژی سئو چندین نکته مهم را باید رعایت کنید که این نکات را در این قسمت بررسی میکنیم. ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ آوادیس تیمی متشکل از طراحان، برنامه نویسان وب و کارشناسان بازاریابی دیجیتال هستیم. با استفاده از جدیدترین راه حل های مبتنی بر وب و جدیدترین تکنولوژی ها و ترندهای روز فناوری، به رونق کسب و کار شما کمک می کنیم. ارائه گزارش به شما نشان می دهد تلاشهای تیم سئو به چه اندازه در روند بهبود سایت و نتایجی که به دست آمده کمک کرده است. این گزارش به صورت دوره ای و در بازه زمان های مختلف به شما ارائه داده می شود تا بتوانید بهترین تصمیمات را برای سایت خود بگیرید.
برای انتخاب لندینگ مناسب پیش از هر چیز باید انواع صفحات موجود در سایتهای اینترنتی و کاربرد هرکدام را به خوبی درک کنیم. به همین منظور صفحات سایت را به براساس نوع ارائه محتوا به 3 دسته اصلی شامل؛ دسترسی، فروش، محتوا و دو دسته کمکی یعنی؛ دسترسی + فروش و فروش + محتوا تقسیمبندی میکنیم. استراتژی و برنامه ریزی برای سئو داخلی سایت شامل عنوان مقالات، لینک سازی داخلی، رفع خطاهای ارورهای سئو محتوا و … بصورت یک تا شش ماه تدوین میشود. شما با تدوین یک نقشه راه مؤثر برای سئوی سایت در طولانیمدت میتوانید روزبهروز به تعداد بازدیدکنندگان سایت خود افزوده و به کسبوکار خود رونق بخشید. مشتریان بسیار زیادی در فضای اینترنت بهدنبال محصول شما بوده و آماده خریدن آن هستند؛ اما اگر شما در نتایج جستجو دیده نشوید سهمی از این بازار نخواهید داشت. بهطورکلی، داشتن یک استراتژی واضح سئو و اجرا شده برای بهبود تجربه کاربری سایت، هدایت ترافیک هدفمندتر، هدایت بهتر مشتری در قیف فروش و در نهایت دستیابی به اهداف تجاری شما ضروری است.
اهداف موردنظر، میتواند به صورت کلی تشخیص و انتخاب کلمات کلیدی خاص را برای سایت میسر سازد. جهت ارتقای عالی رتبه سایت باید کلمات کلیدی مدنظر، ارتباط جامعی با هدف تعیین شده داشته باشند. بارگذاری مطالب با هدف و کلمات کلیدی مرتبط در یک صفحه خاص از سایت، در حوزه سئو داخلی میباشد. یکی از مهمترین مراحل طراحی استراتژی سئو، تحقیق کلمه کلیدی یا همان کیورد ریسرچ (Keyword Research) است. با استفاده از کیورد ریسرچ یا تحقیق کلمات کلیدی نیاز مخاطب را می فهمید و همان محتوایی را در اختیارشان قرار می دهید که به دنبال آن هستند. اگر هیچکس به دنبال محتوایی که شما می نویسید نباشد، در گوگل دیده نمیشوید.
این کلمهها به دلیل طولانی بودن، تعداد جستوجوی کمی دارند؛ اما ورودیهای آنها هدفمند بوده و احتمال تبدیل شدن آنها به مشتری زیاد است. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ به خاطر ورودی کم، روی این کلمات کلیدی هزینه نمیکنند. در این حالت کسب و کارهای کوچک میتوانند با هزینه کمتر روی این کلمات، رتبههای برتر را گرفته و به سودهای خوبی برسند. مهندسی معکوس تکنیکی است که در همه زمینهها در هنگام مواجه با محدودیتها میتوان از آن استفاده کرد. در سئو نیز با مهندسی معکوس میتوان تا حد زیادی کمبود بودجه را بیاثر کرد. برای این کار باید رقبای اصلی کسب و کار مشخص شده و سایتهای آنها بررسی شوند.
بهینه سازی تلفن همراه بسیار مهم است، زیرا گوگل، ابتدا ایندکس موبایل را انجام میدهد. این بدان معناست که به جای خزیدن در یک سایت دسکتاپ، الگوریتم از نسخه موبایل سایت شما در هنگام نمایه سازی و رتبه بندی صفحات برای SERPها استفاده میکند. علاوه بر این، 61 درصد از جستجوهای گوگل در ایالات متحده در دستگاه های تلفن همراه انجام میشود. بنابراین، با در نظر گرفتن همه موارد، تدوین استراتژی سئو شما بدون اولویت بهینه سازی موبایل بی اثر خواهد بود. در حالی که این یک فرآیند کاملاً مجزا نیست، ملاحظات متمایزی برای سئوی موبایل وجود دارد، مانند نظارت بر سرعت صفحه، بهبود خدمات طراحی سایت واکنشگرا، سئوی محلی، و ایجاد محتوایی با کیفیت بالا، صرف نظر از دستگاهی که در آن مشاهده میشود. این موضوع زمانی که رقابت در یک کلمه کلیدی شکل میگیرد، بدتر هم میشود.
این مورد نیازمند تدوین فعالیتهای استراتژی سئو در قالب یک فعالیت استاندارد و ارائه شده توسط گوگل میباشد. همانطور که گوگل به بهبود الگوریتم NLP ادامه میدهد، مدام سعی میکند که درک درستتری از کیفیت محتوا داشته باشد. بنابراین زمان بگذارید و اطلاعات جامعی حول کلمات کلیدی هدف خود مهیا کنید تا در رتبههای برتر نتایج جستجوی گوگل دیده شوید. به طور کلی مولفههای مهمی نظیر تعداد بازدیدهای مشخص، مدت زمان بازدید، نرخ پرش و نرخ تبدیل در پروسه بررسی و آنالیز سایت بسیار موثر واقع شدهاند و در استراتژی سئو نقش اساسی ایفا میکنند. بدین معنا که بررسی این چهار مورد در اولویت قرار دارد و باعث افزایش رتبه صفحات سایت در نتایج جستجو گوگل میشوند.
پس از سه ماه اول اجرای سئو، برنامه سئو خارجی با توجه به بودجه کارفرما و آنالیز رقبا ارائه میشود. رقبا و وبسایت از نظر سئو داخلی، محتوا، خارجی و تکنیکال، آنالیز و گزارش ها ارائه میشود. حالا که اهداف کسبوکارمان برایمان مشخص شده است، به یک معیار برای اندازه گیری میزان موفقیتمان نیاز داریم. شاخص کلیدی عملکرد یک معیار قابل اندازهگیری است که به شما میگوید چقدر برای رسیدن به اهداف کسبوکارتان موفق بودهاید. در این قسمت در ۸ مرحله ساده به شما توضیح میدهیم که چگونه استراتژی سئویی تدوین کنید که شما را به رتبههای برتر گوگل برساند.
کارشناسان تهران سایت، در ارائه کلمات کلیدی مناسب و قابل جستجو، کوشا میباشند. سادهترین کلمات کلیدی که به آسانی به ذهن مخاطب میرسند، امکان جستجوی زیاد را توسط کاربران گوگل افزایش میدهند. در تدوین استراتژی سئو سایت، روشهای سهگانه مورد استفاده قرار میگیرند تا سئو در طراحی یک سایت حرفهای، با نظم و قائدهای مشخص، مورد استفاده قرار بگیرد. انواع تدوین استراتژی شامل سئو داخلی سایت، سئو خارجی سایت و سئو تکنیکال میباشد. استراتژی سئو یک برنامۀ عملی است که برای کمک به بهبود رتبه و افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما طراحی شده است.
در ادامه به چند پارامتر مهم و با اهمیت برای داشتن یک برنامه ریزی مناسب برای سئو وب سایت اشاره خواهیم کرد. استراژی را میتوان کارهایی که برای انجام دادن انتخاب میکنیم در سئو در نظر گرفت. سخت شد؟ استراتژی سئو در زبان ساده یعنی انجام دادن و ندادن یک سری از کارها که ما را قرار است به جایگاه مناسب در صفحه نتایج گوگل برساند. استراتژیهای مختلفی وجود دارد که هر کدام میتواند چاره ساز بخشی از کار باشد. توجه داشته باشید که وابسته به نوع پروژه، میزان بودجه پروژه، کارکرد پروژه و مواردی از این دست نوع استراتژی سئو میتواند متفاوت در نظر گرفته شود.
از آنجایی که سئو ممکن است چندین ماه طول بکشد تا نتایجی را نشان دهد، آنها مجبور نیستند برای مدتی با نارضایتی شما کنار بیایند. اما دادن بک لینک به سایت ما در فوتر سایت تان، در قبال دریافت خدمات سئو ارزان، یک بازی برد برد برای هر دو طرف (شرکت مجری و کارفرما) است. این ابزارها به شما کمک میکنند تا بک لینکهای ورودی به سایت خود را بررسی کرده و کیفیت آنها را ارزیابی کنید. ابزارهای سئو، مانند چکش و پیچگوشتی برای یک نجار، به متخصصان سئو کمک میکنند تا کار خود را به بهترین شکل انجام دهند. سئو تنها یک تکنیک فنی نیست، بلکه بخش جداییناپذیر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتالی است. با استفاده از سئو، میتوانید به طور موثر به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید، برند خود را تقویت کنید و در نهایت، فروش خود را افزایش دهید.
سایتهای تحلیل رقبا و مشاهده وضعیت سئو آنها مانند Ahrefs، Moz و SEMRush دارای اشتراک پولی ماهیانه به دلار هستند و افزونههای مهم سئو باید یک بار خریداری شوند. برای حل این محدودیت میتوان تا جای ممکن از ابزارهای رایگان سئو مانند گوگل سرچ کنسول، گوگل ترند و keyword Planner استفاده کرد. این ابزارها میتوانند بیشتر نیازهای سئو یک کسب و کار کوچک را برطرف کنند. همچنین در ایران میتوان ابزارهای سایتهای سئو را بهصورت اشتراکی خریداری کرد تا هزینه آن کاهش یابد (هر چند که این روش، خریدی قانونی و اخلاقی نیست). منظور از لینک سازی داخلی، اتصال صفحهای از سایت به صفحه دیگر است تا علاوه بر هدایت کاربر به مطالب دیگر سایت، خزنده گوگل نیز از صفحات دیگر دیدن کند.
در Google Console تحلیل عمیق انجام دهید، ببینید وب سایت شما در چه وضعیتی است سپس بر اساس پیامهایی که از این ابزار مشاهده میکنید، تغییراتی برای بهبود سئو اعمال نمایید. از جمله مهمترین فاکتورهایی که توسط Google Console قابل بررسی است، خطاهای مربوط به Crawl بوده که رفع کردن آنها به بهینه سازی سئو کمک میکند. تحقیق کلمات کلیدی اولین گام برای شناخت بهتر مخاطب و تدوین استراتژی سئو است. در این فصل ابتدا یاد میگیریم که مفهوم کلمه کلیدی چیست و 4 فاکتور اصلی شامل تعداد جستجو، هدف کاربر، ارزش اقتصادی و میزان رقابت را برای تعیین ارزشمند بودن آن میآموزیم. اما در صورت واقع بین بودن کارفرمای پروژه سئو باید چشم انداز زمانی منطقی را برای به ثمر رسیدن فرایند سئو سایت در نظر گرفت.
پس بهینه کار کردن و توجه به کیفیت کار در فعالیتهای سئو خارجی، اهمیت زیادی دارد. سئوکار باید با گذاشتن وقت بیشتر در تحقیقات مربوط به انتخاب سایت برای رپورتاژ و ساخت بک لینک، کیفیت آنها را بالا برده تا با بهترین نتیجه کسب شود. بعد از حذف مشکلات موجود سایت میتوان به سراغ محتواهای سایت رفت و آنها را بهینه کرد. بهروزرسانی محتوا میتواند سیگنالهای مثبتی به موتورهای جستوجو ارسال کند و سایت را فعال نشان دهد. همچنین کاربران سایت با دیدن محتوای بهروز و کاربردی، رضایت بیشتری خواهند داشت که این موضوع برای سئو سایت نیز مهم است.
در این مقاله از پونه مدیا بررسی میکنیم که چگونه استراتژی سئو سایت را با بودجه کم بسازیم؟ بهبود سئو با بودجه محدود، کاری دشوار اما ممکن است. در ادامه مطالب، پیشنهادات و توصیههای کاربردی میخوانید که برای بهبود سئوی کسب و کارهای کوچک مفید خواهد بود. انتخاب یک شرکت سئو حرفه ای مهم ترین کاری است که برای شروع باید انجام دهید. در بحث آموزش سئو داخلی برای آمادگی لازم جهت تدوین استراتژی سئو، در اینجا سه تکنیک اصلی SEO داخلی وجود دارد که توصیه میکنیم در سال 2022 روی آنها تمرکز کنید. اگر در استراتژی سئو خود قصد تولید محتوای متفاوت تر از رقبا را ندارید پس بهتره از الگوی نتایج صفحه اول گوگل پیروی کنید ولی محتوای کامل تر از بقیه تولید کنید. تولید محتوا نباید صرفا برای موتورهای جستجو نوشته شود و نباید از نظر معنایی و درستی بی فایده باشد.
بدون داشتن نقشه راه سئو، رسیدن به مقصدی مطمئن برای فروش و توسعه کسب و کار آنلاین دشوار و بعضی مواقع نشدنی خواهد بود! تدوین استراتژی سئو، برای رسیدن به افزایش ترافیک ورودی و درآمدسازی وب سایت پیشنهاد می شود. از جمله مهمترین فاکتورهایی که در بهبود سئو اهمیت دارد، سرعت بارگذاری وب سایت است. هر چقدر وب سایت شما، سریعتر بارگذاری شود، شانس بیشتری در جذب نظر کاربران خواهد داشت. البته سرعت بارگذاری وب سایت، در کنار سایر فاکتورها به بهبود تجربه کاربری کمک میکند اما همواره مورد اهمیت است. به اندازهای که گوگل بارها اعلام کرده است، الگوریتمهای این موتور جستجو، به سرعت بارگذاری سایت، به عنوان فاکتوری مهم برای رتبه دهی توجه میکنند.
این دوره در طول زمان و براساس سوالات کاربران یا الگوریتمهای جدید گوگل بهروزرسانی میشود. این فرآیند با برگزاری وبینارهای آموزشی و پرسش و پاسخ انجام شده و ویدیوهای آن در دسترس همه شرکتکنندگان قرار میگیرد. در این بخش لیست وبینارها و ویدیوهای تکمیلی دوره استراتژی سئو را مشاهده میکنید. تجربه کاربری (UX) را برای هر صفحه ارزشمند در سایت خود طراحی کرده و در قالب Wireframe به تیم طراحی و کدنویسی ارائه میکنیم. با این روش مطمئن خواهیم شد که طراحی و اجرای سایت ما دقیقا منطبق بر سند استراتژی سئو و از همه مهمتر متناسب با نیاز واقعی کاربر انجام میشود. استراتژی سئو سایت را همچون یک مثلث در نظر بگیرید که از 3 ضلع اصلی شامل؛ کسب و کار، کاربر و گوگل تشکیل شده است.
همچنین اگر در مطالب قبلی سایت اصول سئو رعایت نشده باشد و تیترها و توضیحات مناسب نباشد، میتوان در بهروزرسانی با ابزارهای سئو این موارد را برطرف کرد. با این حال اگر سایت شما در رابطه با اخبار روز، تولید محتوا می کند، نیاز به تمرکز برروی جذب مخاظب و افزایش بازدید است. بنابراین تیم آوادیس متناسب با فعالیت شما، استراتژی سئو را تدوین می کند. بنابراین بهتر است کلمات کلیدی بلندی را انتخاب کنید که بیشترین بازدهی را داشته باشند. حال که بودجه محدودی برای سئو اختصاص دادهاید، نباید از روش آزمون و خطا کمک بگیرید.
با خدمات سئو دی ام روم، ما نه تنها ترافیک سایتمان را افزایش دادیم، بلکه تبدیلهای بیشتری نیز داشتیم. من به شدت دی ام روم را به همه کسبوکارهایی که به دنبال بهبود حضور آنلاین خود هستند، توصیه میکنم. سایتهایی که در نتایج جستجو رتبه بالاتری دارند، به عنوان سایتهای معتبر شناخته میشوند. با بهبود رتبه ، کسبوکار شما نیز در بازار رقابتی بیشتر دیده میشود و فرصتهای بیشتری برای جذب مشتریان جدید خواهدبود. با رعایت این نکته و دریافت لینک خارجی در استراتژی سئو یک امتیاز مثبت دیگر از گوگل دریافت خواهید کرد. چنین محتوایی در استراتژی سئو شبیه یک بلیط طلایی برای حضور در نتایج نخست گوگل است.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/