تبلیغات هوشمند راهی به سمت موفقیت در اینستاگرام2024-01-09
آموزش کامل تبلیغات در اینستاگرام برای بازدهی حداکثری + 10 روش
در واقع، کاربران پیش از آنکه محتوای بنر را بخوانند، به کاور یا تیزر توجه میکنند که نظرشان را جلب کند. اگر نظر کاربران جلب شود، سپس محتوای آن را هم مشاهده میکنند تا ببینند که بدردشان میخورد یا نه. پس در قدم اول یک کاور یا تیزر جذاب طراحی کنید؛ به طوری که کاربر در همان نگاه اول جذب شود. زیرا پرداخت این روش به صورت ارزی است و نمیتوانید به صورت ریالی آن را پرداخت کنید. همچنین گاهی اوقات ممکن است تبلیغ شما پذیرفته نشود و نتوانید تبلیغات خود را منتشر کنید. با این حال، افرادی هستند که در این زمینه به شما کمک میکنند و میتوانید از قابلیت تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید.
در دنیای امروز که رقابت بین برندها به اوج خود رسیده, داشتن استراتژی تبلیغاتی هوشمندانه در اینستاگرام دیگر یک انتخاب نیست, بلکه ضرورتی غیرقابل انکار است. تنها طراحی محتوای زیبا کافی نیست؛ ترکیب خلاقیت, تحلیل دادههای رفتار کاربران و اجرای کمپینهای هدفمند, کلید موفقیت در این پلتفرم است. برای موفقیت در اینستاگرام، علاوه بر تولید محتوای جذاب، درک عملکرد الگوریتم این شبکه اجتماعی نیز ضروری است. الگوریتم اینستاگرام با بررسی عوامل مختلفی مانند محبوبیت پستها، فعالیت کاربران و زمان انتشار، محتوا را به مخاطبانی نمایش میدهد که احتمال تعامل بیشتری با آن دارند. بنابراین، زمانبندی انتشار پستها و تشویق کاربران به تعامل با محتوا، نقش بسیار مهمی در دیده شدن پستها و افزایش فالوورها دارد.
در برخی از زمانها مثل روزهای پربازدید یا تعطیلات، هزینه تبلیغات ممکن است بالاتر باشد. فقط یک راه برای تبلیغ کسبوکار وجود ندارد و راههای متعددی را میتوانید امتحان کنید و پی بگیرید. استراتژي در تبلیغات است که مسیر را برایمان روشن میکند و به ما میگوید که از کدام طرف حرکت کنیم که به نفعمان باشد. از نتایجی که از مرحلهٔ قبل از تست تبلیغات به دست آوردهایم، در اینجا باید استفاده کنیم.
یکی دیگر از روشهای تبلیغات در اینستاگرام که بازدهی متوسطی دارد، تبلیغات در صفحات عمومی است. در اینستاگرام صفحاتی وجود دارند که فالوورهای آنها طیف گستردهای از کاربران هستند؛ مثلاً صفحات فان جزء این دسته از صفحات هستند و فالوورهای آنها از همه اقشار و علایق تشکیل شدهاند. تبلیغات عمومی نسبت به تبلیغات اینفلوئنسری و تخصصی هزینه کمتری دارد و شما میتوانید در صفحاتی که میلیونها نفر فالوور دارند، با هزینه مناسبی تبلیغ دهید. صفحات عمومی معمولاً یک راه ارتباطی در اختیار شما قرار میدهند تا بتوانید تبلیغ خود را هماهنگ کنید. با استفاده از تبلیغات، صفحه شما به وسیله پیجهای دیگر اینستاگرام معرفی و تبلیغ میشود. تبلیغات به شما این امکان را میدهند که به راحتی و با کمترین زمان، به اهداف رشد خود دست پیدا کنید.
ممکن است بخواهید دلیل دیگری، برای حضور بیزینستان در اینستاگرام مطرح کنید. همچنین میتوانید چند دلیل برای این کار داشته باشید؛ اما حتما باید این دلیل و هدف را مشخص کنید. شاید بتوان گفت، این هدفگذاری، جزو اولین گامهای حضور شما در اینستاگرام است. خوشحال میشویم تجربیات خود را از تبلیغات در اینستاگرام با ما به اشتراک بگذارید. مثلا در دو سه تا پیج طنز و عمومی، یک پیج اینفلوئنسری و چند پیج همکار تبلیغات متنوعی (محتواهای مختلف) را انجام دهید؛ به طوری که زمانبندی انتشار هر کدام نیز متفاوت باشند. بعداً با این کار شما به یک سبک از محتوا میرسید که برای تبلیغاتتان بهتر جواب داده است و میتوانید بهجای آزمونوخطا، به یک الگوی ثابت در نوع محتوا برسید.
توصیه میشود پیش از پرداخت هزینه و قرارداد بستن با اینفلوئنسر مورد نظر درباره زمان تبلیغات هم سوال کنید. تبلیغات پولی به هر نوع تبلیغی گفته میشود که شما برای دیدهشدن کسبوکار خود هزینه پرداخت میکنید. با استفاده از استراتژیهای مختلف تبلیغات پولی، مانند تبلیغ در موتورهای جستجو، شبکههای اجتماعی، تبلیغ ویدیویی، همسان و بنری، میتوانید این روش را بهطور موثر اجرا کنید.
با استفاده از این نوع تبلیغات، میتوانید لینک محصولات خود را در پستهای تبلیغاتی قرار دهید و به کاربران امکان خرید مستقیم را بدهید. Explore صفحهای است که به کاربران محتوای جدید و مرتبط با علاقههای آنها را پیشنهاد میدهد. تبلیغات Explore به شما این امکان را میدهد که تبلیغات خود را در این بخش قرار دهید و به مخاطبانی که هنوز شما را دنبال نمیکنند دسترسی پیدا کنید. طبق تحقیقات، بیش از ۸۰٪ کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال میکنند و ۷۲٪ از آنها پس از دیدن یک محصول در این پلتفرم، اقدام به خرید کردهاند. این نشان میدهد که اینستاگرام نه تنها یک شبکه اجتماعی بلکه یک بازار قدرتمند برای برندها و کسبوکارها محسوب میشود.
یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، ابزارهای هدفگذاری پیشرفته آن است. با استفاده از این ابزارها میتوانید تبلیغات خود را برای مخاطبان خاص و مرتبط با کسبوکار خود به نمایش بگذارید. یکی از انواع تبلیغات در اینستاگرام که بسیار متداول است، سفارش به پیجهای عمومی است. تبلیغات در این پیجها معمولا نسبت به روشهای دیگر هزینه مناسبتری دارد. اگر پیجهایی که به آنها سفارش تبلیغ میدهید را به درستی انتخاب کنید، میتوانید بازدهی خوبی از کمپین بگیرید. اگر برای تبلیغات در اینستاگرام از اینفلوئنسرها استفاده کنید، به نوعی بازاریابی دهان به دهان انجام دادهاید.
- {
- این ابزار به شما نشان میدهد که چه زمانی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند. |}
- تبلیغات استوری شامل تصاویر، ویدئوها و لینکهای مستقیم به صفحات محصول یا خدمات است.
- تبلیغات در این پلتفرم میتواند آگاهی از برند، تعامل با مخاطبان هدف، و در نهایت فروش محصولات یا خدمات را به طور قابل توجهی افزایش دهد. {
- بنابراین، انتخاب نوع تبلیغات بستگی به اهداف برند و مخاطبان هدف شما دارد. |}
- علاوه بر این، پروفایلهای تجاری اینستاگرام به تجزیه و تحلیل دسترسی دارند تا به شما کمک کنند نحوه تعامل فالوورها با حساب خود را مشاهده کنید. {
- در صورتی که پیجهایتان همسطح است، شما میتوانید با یکدیگر همکاری کنید. |}
چه چیزی در ارگانیک بهترین عملکرد را داشته است؟
تبلیغات شما باید کاربران خاصی را هدف قرار دهد تا پول پرداختیتان برای تبلیغ هدر نرود. این استراتژی میتواند شامل همکاری با اینفلوئنسرها، محتوای تولید شده توسط کاربران (UGC) و تبلیغات در قالب استوریهای طبیعی باشد که به صورت ارگانیک در فید کاربران ظاهر میشوند. به این معنا که تبلیغات به طور اتوماتیک به افرادی که بیشترین احتمال تعامل با آنها را دارند، نمایش داده میشود. این روند میتواند منجر به کاهش هزینهها و افزایش نرخ تبدیل برای برندها شود. این دسته از تبلیغات در Feed اینستاگرام، بین پستها و استوریهای کاربرانی که انتخاب کردهاید نشان داده میشوند. شما میتوانید موقعیت مکانی کاربرانی که تبلیغ را میبینند و زمانی که تبلیغ نشان داده میشود را مدیریت کنید.
اگر به دنبال روشی برای افزایش تعداد فالوئر های خود در اینستاگرام هستید. پس توصیه می کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه نمایید و ان را از دست ندهید. – مردم به دلیل علاقه مندی به زندگی بلاگرها قضاوت های آنها را قبول می کنند، به آنها اعتماد دارند و به توصیه های آنها گوش می کنند. بنابراین قطعا تبلیغات از طریق یک شخصیت معتبر در اینستاگرام می تواند به کلید موفقیت شما تبدیل شود.
از آنجایی که این پلتفرم به شدت بصری است، محتوای شما باید متناسب با طراحیهای زیبای اینستاگرام باشد. استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و ویدئوهایی که قادرند احساسات مخاطب را برانگیزند، میتواند تاثیر زیادی بر میزان تعامل با تبلیغات شما داشته باشد. اگر محتوای شما جذاب و متناسب با روندهای روز نباشد، کاربران به سرعت آن را نادیده خواهند گرفت.
این پرمصرفترین پلتفرم برای مصرفکنندگان برای دنبال کردن و تحقیق در مورد برندها است. به همین دلیل آنها به اینستاگرام نگاه میکنند تا محصولات جدید را کشف کنند و تصمیمات خرید خود را اطلاع دهند. آیا خوب نیست اگر راهی برای ایجاد محتوای عالی برای صفحه اینستاگرام خود بدون انجام هیچ کار سختی وجود داشته باشد؟ از طریق محتوای تولید شده توسط کاربر، وجود دارد. چه صدها نفر باشند و چه هزاران نفر، می توانید از مخاطبان خود برای تولید محتوای مفید برای شما استفاده کنید. اگر بتوانید محصولات بیشتری را فقط با انتشار تیزرهای محصول در اینستاگرام بفروشید چه؟ اینستاگرام مکانی عالی برای تبلیغ محصولات شماست. و اگر این بازی را به درستی انجام دهید، کاربران را آزار نمیدهید یا آنها را با تبلیغات نخواهید ترساند و در نهایت قادر خواهید بود کاربران بسیاری را به دست آورید که هدفمندی بالایی دارند.
اگر نمیخواهید جزئیات تماس را ارائه دهید، از اطلاعات تماس من استفاده نکنید را بزنید. این مرحله به شما این امکان را میدهد تا تصمیم بگیرید که تبلیغ شما در کجا به نمایش درآید. با استفاده از این دادهها، میتوانید تبلیغات خود را بهینهسازی کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. خصوصی بودن پیج مزیتهایی مثل پیشگیری از ورود فالوورهای فیک را هم به دنبال دارد، اما نقاط ضعف آن بیشتر است. با پیج Public ممکن است برخی از بازدیدکنندگان شما را دنبال نکنند، اما کسانی که شروع به دنبال کردن شما میکنند، افرادی هستند که به محتوا علاقه دارند و احتمال اینکه بعدا آنفالو کنند، کمتر است.
این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت... به عنوان مثال، اکثر هشتگها یا نام یک برند یا تغییرات جزئی در یک نام برند هستند. در حالی که یک نسخه دسکتاپ وجود دارد، این برنامه ابتدا برای موبایل طراحی شده است و انجام اکثر کارها در برنامه موبایل سادهتر است. ریلزهای اینستاگرام ویدیوهای کوتاهی هستند که حداکثر 60 ثانیه طول میکشند. درست مانند TikTok، میتوانید از مجموعهای از ابزارهای ویرایش داخلی نیز برای بهبود ویدیو استفاده کنید. این ویژگی بسیار شبیه به داستان های اسنپ چت است (و حتی یک رقیب مستقیم است).
این کار قابلیتهای تبلیغاتی بیشتری به شما میدهد و به شما امکان دسترسی به محتوای آموزشی تهیه شده توسط اینستاگرام را میدهد. همچنین میتوانید دکمه تماس را در پروفایل خود پنهان یا نمایش دهید و به تحلیلهایی دسترسی پیدا کنید که به شما کمک میکند بفهمید چه کسی با محتوای شما درگیر است. استفاده از هشتگهای مناسب یکی از سادهترین و موثرترین راهها برای افزایش دسترسی به محتوای شما در اینستاگرام است. هشتگها به شما کمک میکنند تا پستهای خود را در میان جستجوهای مرتبط و پرطرفدار قرار دهید و مخاطبان جدیدی جذب کنید.
اینستاگرام به دلیل داشتن تعداد کاربران فعال و همچنین محبوبیت بالا به بستری مهم برای تبلیغ کسبوکارها تبدیل شده است. اگر به دنبال آن هستید که مخاطبان بیشتری کسب کرده و راندمان فروش خود را افزایش دهید، چارهای جز بهروز کردن شیوههای بازاریابی نخواهید داشت! در بحث آموزش تبلیغات در اینستاگرام گفته شد که تبلیغ در این شبکه به دو صورت اینفلوئنسر مارکتینگ و استفاده از سرویس تبلیغ اینستاگرام انجام میگیرد. حال به نظر شما کدام یک میتواند تاثیر بیشتری داشته باشد؟ نظرات خود را برای ما بنویسید. به طور خلاصه هیچ روشی وجود ندارد که به عنوان بهترین تبلیغات در اینستاگرام شناخته شود و برای همه کسب و کارها کاربردی باشد.
اگر مطمئن نیستید که از تصاویر یا ویدیوها استفاده کنید، هر دو را امتحان کرده و عملکرد تبلیغات خود را دنبال کنید تا ببینید کدامیک برای مخاطبان شما جذابتر است. به عنوان مثال، یک هدف SMART برای کسبوکاری که میخواهد تعامل را افزایش دهد، تلاش برای افزایش تعداد تعاملات مشتریان به میزان ۱۰٪ در شش ماه آینده است. مرحله بعدی انتخاب قالبهای تبلیغاتی اینستاگرام مورد نظر شما و توسعه نسخه خلاقانه است.
البته هزینه تبلیغات در اینستاگرام برای بلاگرها با توجه به تعداد دنبال کننده های واقعی آنها متغیر است. اما پیش از هرچیز حتما از قانونی بودن فعالیت آنها و واقعی بودن مخاطبانشان مطمئن شوید. یکی از نکات کلیدی در اجرای تبلیغات موثر در اینستاگرام, انتخاب صحیح نوع تبلیغ و کانال انتشار آن است. تبلیغات استوری, Reels, پستهای فید یا اکسپلور هر کدام برای اهداف خاصی مانند آگاهیبخشی, افزایش تعامل یا فروش مستقیم طراحی میشوند. همچنین زمان انتشار تبلیغات و تطابق آن با رفتار آنلاین مخاطبان اهمیت ویژهای دارد.
الگوریتم اینستاگرام به طور مداوم در حال تغییر است و ممکن است تبلیغاتی که قبلاً موفق بودهاند، به دلیل تغییرات الگوریتم عملکرد ضعیفی داشته باشند. شناخت دقیق مخاطب باعث میشود که تبلیغات شما به گروههایی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند، نمایش داده شود. برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، میتوانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد بهطور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. این دوره با هدف آشنا کردن مبتدیان با محیط اینستاگرام و ایجاد زیرساختهای لازم برای شروع فعالیت در این پلتفرم طراحی شده است.
بهترین روش تبلیغات برای هر پیج متفاوت است و باید با توجه به پرسونای مخاطب، هدف از تبلیغات، موضوع کسب و کار و... به عنوان مثال یک برند تولیدکننده لوازم آرایش میتواند بازدهی خوبی از اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام به دست آورد، اما این روش برای تبلیغ یک پیج صنعتی مناسب نیست. در ادامه روشهای مختلف تبلیغات در اینستاگرام را بررسی میکنیم و درباره مزایا و معایب هرکدام توضیح خواهیم داد. به همین دلیل اجرای هدفمند، هوشیارانه و تخصصی آن توسط افراد خبره ضمن صرفه جویی در منابع، نتایج چشمگیرتری را به بار خواهد آورد. پس کار را به کاردان بسپارید و جهت اخذ مشاوره رایگان، با کارشناسان کیان تجارت (شماره ۸۸۲۳۰۰۶۳-021) تماس حاصل فرمائید. بنابراین، انتخاب استفاده از تبلیغات اینستاگرام نه تنها یک گزینه است، بلکه تصمیمی استراتژیک که میتواند راهی موثر برای دستیابی به اهداف شما باشد.
استوریها به عنوان محتواهای کوتاه موقتی، فرصتی مناسب برای انتشار تخصصی و جذاب تبلیغات فراهم میکنند. در این مقاله، به بررسی اهمیت تبلیغات در اینستاگرام، روشهای موثر تبلیغ در این پلتفرم و نکات کلیدی برای داشتن تبلیغات موفق در اینستاگرام خواهیم پرداخت. استفاده از شبکههای اجتماعی به عنوان یکی از بهترین روشها برای تبلیغات و ارتقاء کسب و کارها در دنیای امروز بسیار رایج شده است. از میان این شبکهها، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین و قدرتمندترین پلتفرمهای تبلیغاتی در مدیریت تبلیغات شناخته میشود.
شما پیش از تبلیغات باید مشخص کنید قرار است با انتشار این محتوا به چه چیزهایی برسید. بهتر است هدفی که تعیین میکنید از شخص SMART پیروی کند؛ یعنی مشخص، قابل سنجش و اندازهگیری، قابل دستیابی، مرتبط و محدود به زمان باشد. اگر میخواهید بلاگری را در شبکههای اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. برای افزایش کارایی، میتوانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید.
در بحث پیرامون این مقاله شرکت کنید، سوالات شما توسط کارشناسان همیار آیتی پاسخ داده میشود... لغو پاسخ
در نهایت، تبلیغات جادویی در اینستاگرام زمانی موثر واقع میشود که بر اساس تحلیل دادهها و رفتار کاربران طراحی شود و برندها از تمامی قابلیتهای این پلتفرم به بهترین نحو استفاده کنند. تبلیغات جادویی در اینستاگرام به عنوان یکی از روشهای موثر در دیجیتال مارکتینگ، مزایا و معایب خاص خود را دارد. این روشها میتوانند به کسبوکارها کمک کنند تا ارتباط بهتری با مخاطبان خود برقرار کنند و برند خود را در ذهن آنها ماندگار سازند. با این حال، مانند هر استراتژی تبلیغاتی دیگری، تبلیغات در اینستاگرام نیز دارای چالشها و محدودیتهایی است که باید مورد توجه قرار گیرند. در این بخش به بررسی مزایا و معایب تبلیغات جادویی در اینستاگرام پرداختهایم. همکاری با افراد معروف و اینفلوئنسرها نیز از روشهای موثر تبلیغات در اینستاگرام است.
فالوورها از پست های خودی قدردانی می کنند که باعث ایجاد رابطه شما با مشتریان می شود. اطلاعات جمعیتی مخاطبان خود را بررسی کنید، مانند سن آنها یا مکان های برتر. هر بار که شخصی با استفاده از این برچسب عکسی را پست می کند، شرکت شما را در معرض دید فالوورهای خود قرار می دهد. اگر قبلاً شعار یا عبارت برند محبوبی دارید، آن را هشتگ برند خود بسازید.
{لوله پوش فیت با راهنمای جامع برای خرید
|}تعداد پستهایی که میتوانید در هر زمان معین به استوریها اضافه کنید نامحدود است و این ویژگی برای همه کسبوکارها در سطح جهانی در دسترس است. همچنین، وقتی صحبت از استوری به میان میآید، لازم نیست نگران ارسال محتوایی باشید که با «زیباییشناختی» برند یا صفحه اینستاگرام شما مطابقت دارد. اینستاگرام همچنین آزمایش انواع مختلف محتوا در ویژگی استوری را آسان میکند، مانند عکسها، ویدیوهای کوتاه، فیلمها به عقب، ویدیوهای زنده، حلقهها یا بومرنگ. می توانید از ابزارهایی مانند Canva و InVideo برای ایجاد تصاویر و ویدیوهای شگفت انگیز برای داستان های خود استفاده کنید.
با انجام این مراحل، میتوانید کمپینهای تبلیغاتی موثرتر و موفقتری در اینستاگرام داشته باشید. استفاده از این راهنماییها به شما کمک خواهد کرد تا از پتانسیل کامل تبلیغات اینستاگرام بهرهبرداری کنید و حضور قویتری در این پلتفرم محبوب داشته باشید. لینک کردن حساب اینستاگرام به صفحه فیسبوک به شما امکان میدهد تبلیغات هر دو پلتفرم را از یک مکان اجرا و پرداخت کنید. همچنین میتوانید بینشهای بازاریابی ارزشمندی به دست آورید زیرا میتوانید عملکرد پستها را در هر دو پلتفرم مقایسه کنید. همچنین اینستاگرام مرکز بازاریابی تأثیرگذار است، که به کسبوکارها اجازه میدهد از اینفلوئنسرها برای تعامل با مخاطبان و ایجاد جوامع حول برندهای خود بهرهبرداری کنند.
همچنین به شما امکان می دهد تصاویری را که ممکن است بخواهید در صفحه شخصی خود بازنشر دهید به راحتی جستجو کنید. ایجاد یک هشتگ که شرکت شما (و سایر کاربران) بتوانند آن را جستجو کنند اساساً تبلیغات رایگان است. در این میان نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران قابل چشم پوشی نیست؛ و شاید بتوان آن را در حال حاضر پر مخاطب ترین شبکه مجازی در کشور دانست.
نوع دستگاهی که کاربران از آن برای وبگردی استفاده میکنند، بر تجربه تبلیغاتی آنها تأثیر دارد. بنابراین با تمرکز روی این دستگاهها، میتوانید بیش از نیمی از کاربران اینترنت را هدف بگیرید. در گوگل و دیگر پلتفرمهای تبلیغاتی، میتوان با بهرهگیری از دادههای موجود، تبلیغات را مستقیماً به گروههای خاصی از مخاطبان نمایش داد.
حتی اگر تجهیزات حرفهای ندارید، میتوانید با استفاده از گوشی هوشمند خود ویدیوهای جذاب و کوتاهی تولید کنید. ریلزها به دلیل امکانات ویرایشی متنوع و موسیقیهای جذاب، فرصت فوقالعادهای برای تعامل با مخاطبان و افزایش دیده شدن برند شما هستند. با ایجاد ریلزهایی مانند پشت صحنهی کسبوکار یا معرفی محصولات، میتوانید ارتباط قویتری با دنبالکنندگان خود برقرار کنید. قبل از شروع تولید محتوا برای اینستاگرام، شناخت دقیق مخاطبان هدف از اهمیت بالایی برخوردار است.
برای جذب بیشتر مشتریان و افزایش تأثیرگذاری تبلیغات، استفاده از بنر تبلیغاتی اینستاگرام با تصاویر زیبا میتواند یک انتخاب ایده آل باشد. تبلیغات شما باید ترکیبی از جذابیت بصری, پیام واضح و ارزش پیشنهادی قوی باشد. در ایران, محتوای ویدیویی, استوریهای تعاملی و استفاده از المانهای فرهنگی, تأثیرگذاری بالایی دارند. استفاده از Reels برای تبلیغات جادویی در اینستاگرام بسیار مفید است زیرا این ویدیوها به سرعت در بین کاربران پخش میشوند و میتوانند تاثیر زیادی در آگاهی از برند شما داشته باشند.
تبلیغات هدفمند در اینستا