لوازم تیونینگ خودرو 206
اصفهان تیونینگ سنتر فروشگاه اینترنتی لوازم تیونینگ خودرو
پروژه های سقف کهکشانی با قرداد چراغ های ال ای دی بر سقف اتومبیل انجام میگیرند. تعداد ستاره ها ، رنگ ، طرح و شدت نور آنها بر طبق سلیقه مالک خودرو خواهند بود.
پژو 206 SD با طراحی خارجی جذاب و خطوط دینامیک، جلوهای مدرن و اسپرت دارد. فضای داخلی این خودرو با استفاده از مواد با کیفیت و طراحی ارگونومیک، راحتی و رفاه مناسبی را برای کاربران فراهم میکند. اضافه شدن صندوق عقب به این مدل، کاربردی بودن آن را افزایش داده و آن را برای خانوادهها و سفرهای طولانی مناسبتر کرده است. پژو 206 SD دارای سیستم تهویه مطبوع دستی یا اتوماتیک (بسته به تیپ)، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و ورودی AUX، شیشههای برقی جلو و عقب، آینههای جانبی برقی با گرمکن و چراغهای مهشکن جلو و عقب است. همچنین، این خودرو به سیستم مولتیمدیا با نمایشگر لمسی و دوربین دید عقب مجهز شده است. تسمههای تقویتشده برای انتقال قدرت بیشتر به قطعات موتور مانند آلترناتور، پمپ آب و کمپرسور هوا استفاده میشوند.
برای تیونینگ پژو 206 ، سیبک فابریک آن را با سیبکی با کیفیت تر همچون سیبک امیرنیا تعویض نمود. موتور پژو 206 با توربوشارژ در کل قدرت بالاتری از یک موتور مشابه بدون توربوشارژ دارد؛ یعنی توربوشارژ نسبت قدرت به وزن موتور را افزایش می دهد. برای رسیدن به این تقویت فشار، توربوشارژ از جریان خروجی اگزوز برای چرخاندن یک توربین استفاده می کند که خود توربین یک پمپ هوا را می چرخاند. توربین در توربوشارژر با سرعتی بالغ بر ۱۵۰ هزار دور در دقیقه می چرخد که ۳۰ برابر سریع تر از دور موتور است. البته این مورد شاید بهتر بود در بخش سیستم تعلیق نوشته شود، رینگ های متنوع بسیار بر عملکرد سیستم تعلیق پژو ۲۰۶ شما اثر گذار هستند پس در هنگام انتخاب رینگ بفکر عملکرد آن نیز باشید، معمولا افراد رینگ های اسپورت استاندارد پژو را گزینه مناسبی می دانند.
این تسمهها از مواد مقاومتری ساخته شدهاند و برای موتورهای تیونینگشده مناسب هستند. این قطعات به موتور اجازه میدهند تا در دورهای بالاتر کار کند بدون اینکه سوپاپها از کنترل خارج شوند. این کیتها به خصوص در موتورهایی که برای عملکرد بالا تنظیم شدهاند، ضروری هستند. انژکتورهای سوخت با عملکرد بالا میتوانند مقدار بیشتری سوخت را به داخل سیلندرها تزریق کنند. این قطعات برای موتورهای تیونینگشده که نیاز به سوخت بیشتری دارند، ضروری هستند. محوری که چرخ حول آن دوران میکند و روی آن یاتاقان بندی میشود یا به عبارتی دیگر لولایی که برای چرخیدن چرخ روی محور فرمان استفاده میشود، سگدست خودرو یا همان نشیمنگاه چرخ گفته میشود.
برای تیونینگ پیستون خودرو 206 ، لازم است پیستون فابریک این خودرو را که دارای تراکم 10 می باشد ، با پیستون فورج که تراکمی حدود 12.2 دارد تعویض کنیم. با اصلاحاتی میتوان سرسیلندر را بهینهسازی کرد و عملکرد آن را بهبود بخشید. برای این کار و با توجه به شرایط میتوان به پورت و پولیش سرسیلندر(اصلاحکردن و از بین بردن ایرادهای ریختهگری مسیرهای ورودی و خروجی هوا سرسیلندر)، پورت مچینگ(هم راستا کردن منیفولد با واشرها و سرسیلندر) و مواردی از این دست اشاره کرد. به علت حساسبودن این امر برای بهدست آوردن نتیجه مطلوب بهتر است از متخصصان این امر کمک بگیرید. تیونینگ در دنیای خودرو ، به معنی ارتقا بخش های فنی و ظاهری اتومبیل با استفاده از لوازم جانبی می باشد. تیونینگ پژو 206 بهدلیل استایل اسپرت، وزن نسبتا کم و پتانسیل فنی بالا یکی از اولین انتخابها در حوزه تیوینگ به شمار میرود.
اين سيستم معمولا با دخالت راننده و اغلب فقط موقع شتاب گيری به صورت بسيار محدود مورد استفاده قرار می گيرد. با استفاده از اين سيستم راننده در مواقع نياز با تزريق نيترو اكسيد به درون مانيفولد ورودی، ميزان اكسيژن مخلوط را بالا مي برد و موجب ايجاد احتراق قوی تری در محفظه احتراق می شود كه نتيجه مستقيم آن، افزايش چشمگير اما محدود و مقطعی توان توليدي موتور است. از سوی دیگر ساخت هدرز ها نیز باید به صورت کاملا دقیق توسط دستگاه های مخصوص خم کاری لوله انجام می شود و کیفیت عملیات جوش کاری و ماشین کاری نیز تاثیر انکار ناپذیری بر روی قابلیت های نهایی محصول خواهد داشت . پس از دریافت بسته سفارش خود در صورتی که ایراد و مشکلی در محصولات وجود داشته باشد شما می توانید ظرف ۷ روز از طریق واتساپ، تلگرام و شماره تماس، مورد را برای پیگیری گزارش نمایید و در صورت تایید گزارش شما مبلغ خرید بازگشت داده خواهد شد. بله قطعا - شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری از ساعت 2 بعد از ظهر تا 8 صبح روز بعد ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد طبق اولویت ساعت خرید ثبت و ارسال خواهند گردید.
همهی این موارد را میتواند در استیج های مختلف از استفاده شهری تا مسابقات مختلف اجرا کرد. پژو 206 SD با توجه به امکانات مناسب، طراحی زیبا و عملکرد اقتصادی، گزینهای مناسب برای افرادی است که به دنبال یک خودروی سدان کوچک با قابلیتهای خوب هستند. این خودرو با توجه به تولید داخلی و هزینههای نگهداری مناسب، همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است و میتواند انتخاب ایدهآلی برای خانوادههای ایرانی باشد. پژو 206 SD یا پژو 206 صندوقدار یکی از خودروهای محبوب و پرفروش شرکت ایران خودرو است که بر اساس پلتفرم پژو 206 هاچبک طراحی شده و با اضافه کردن یک صندوق عقب، به یک خودروی سدان تبدیل شده است. این تغییر، ظرفیت بار خودرو را افزایش داده و آن را برای خانوادهها و سفرهای طولانیتر مناسبتر کرده است.
از دیگر تغییرات بخش تیونینگ ایرودینامیک خودرو میتوان بهاضافه کردن پایه رکاب، نصب باله (اسپویلر)، اسپلیتر و کانارد، اضافه کردن هود در بخش سقف و اضافه کردن دریچه هوا در قسمت کاپوت اشاره کرد. منبع اگزوز به عنوان وسیله صوتی ساخته می شود تا از ایجاد صدا با فشار صوتی تولید شده توسط موتور جلوگیری کند. سر و صدای خارج شدن مواد سوخته شده در موتور که با سرعت بسیاری از موتور خارج می شوند بسیار زننده و دلخراش است . برای بهبود عملکرد و تیونینگ شمع پژو 206 ، استفاده از شمع اتولایت ایردیوم XP می باشد. با استفاده از این شمع شاهد برطرف شدن صدای ناک و عدم زور زدن در سربالایی خواهید بود.
سیستم سوخترسانی آن نیز انژکتوری با پاشش چند نقطهای (MPFI) است و مطابق با استاندارد آلایندگی یورو 4 میباشد. این نسخه از پژو 206 SD از موتور 1.4 لیتری TU3 با حجم 1360 سیسی بهره میبرد که توانایی تولید 75 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 118 نیوتنمتر در 3400 دور در دقیقه را دارد. سیستم سوخترسانی آن انژکتوری با پاشش چند نقطهای (MPFI) است و مطابق با استاندارد آلایندگی یورو 4 میباشد. افزایش فشار توربو میتواند به افزایش توان موتور منجر شود، اما نیاز به تنظیم دقیق و مدیریت صحیح دارد. سوپرشارژر نیز همانند توربوشارژر، وظیفه فشردهسازی هوای ورودی به موتور را بر عهده دارد.
پژو 206 SD با دو نوع موتور TU3 و TU5 عرضه میشود که در ادامه به مشخصات آنها میپردازیم. البته روش های دیگری نیز جهت تقویت موتور خودرو وجود دارند که اغلب پر هزینه و نیاز به تخصص بالا دارند از جمله استفاده از توربو شترژ یا سوپر شارژ ، کاهش وزن خودرو و غیره . استفاده از انواع با کیفیت لوازم سیستم فرمان پژو 206 در عوض قطعات فابریک این خودرو بخشی از تیونینگ جلوبندی می باشد. میل تعادل یا موج گیر پژو سیستم تعلیق سمت چپ و راست را به یکدیگر متصل می کند تا ارتعاشات ریز و کوچک را دریافت کرده و بین هر دو طرف تقسیم کند و خودرو حرکت نرم تری داشته باشد. یکی از انواع مناسب و با کیفیت میل تعادل برای پژو 206 ، میل تعادل امیرنیا می باشد. یکی از ابتداییترین و مرسومترین تغییرات ظاهری خودرو پژو 206 ، تغییر رینگ و لاستیک است.
در ادامه ی بررسی تیونینگ پژو ۲۰۶، بعد از تقویت موتور پژو ۲۰۶ خود نیاز دارید تا سیستم تعلیق و ترمز آنرا هم بروز کنید، وگرنه ممکن است دچار دردسر شوید. با اینکه پژو ۲۰۶ قابلیت های خوبی برای عملکرد سیستم تعلیق و ترمز دارد اما در حالت فابریک عملکرد نسباتا ضعیفی را داراست که با انجام تعدادی تغییرات میتوانید این سیستم تعلیق ضعیف را به یک تعلیق با عملکرد عالی تبدیل کنید که در ادامه بطور مختصر به آنها میپردازیم. جانشین موفق پژو ۲۰۵، پژو ۲۰۶ خودرویی که حوالی سال ۱۹۹۹ تولید آن اغاز و در ۲۰۱۲ پایان یافت ، جالب است بدانید پژو این خودرو را در ۳۰ تیپ و مدل مختلف توسعه داده ، این مدل ها شامل نسخه های استیشن، هاچبک ۳ و ۵ درب ، سدان و کروک میشد. ۲۰۶ اوایل دهه ۸۰ به ایران راه پیدا کرد و اگر در حال حاضر بخواهیم حساب کنیم طبیعتا اکثر نمونه های بازار کشور را تیپ ۲ و ۵ تشکیل می دهند. پژو ۲۰۶ بدلایلی همچون طراحی، وزن سبک و قابلیت های فنی آن، توانایی خوبی برای تیونینگ دارد در ادامه قصد داریم به گزینه های قابل ارتقاع این خودرو در ایران بپردازیم.
خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان میتوانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید. ارسال فوری به انتخاب مشتری با پست و تیپاکس از تهران به سراسر کشور با ما لوازمشو بگیرو از ماشینت لذت ببر. این رادیاتورها معمولاً از آلومینیوم ساخته شدهاند و دارای ظرفیت بالاتری برای دفع حرارت هستند. خدماتی که برای زیبایی و تیونینگ داشبورد پژو 206 قابل انجام است ، شامل تو دوزی داشبورد ، مخمل پاشی ، چرم کاری و چوب کاری می باشد. منبع توسط یک سری معابر و اتاقک هایی که با عایق فایبرگلاس روینگ ساخته شده است که این اتاقک ها به صورت هماهنگ ساخته شده اند و با تداخل صوتی باعث کاهش و کنترل صدای خروجی می شوند.
تزریق متانول یا آب به هوای ورودی میتواند به افزایش توان و کاهش خطرات ناشی از فشار بالای موتور کمک کند. سیستم اگزوز اسپرت شامل لولهها، منبع اگزوز و کاتالیستهایی است که به بهبود جریان خروجی گازهای موتور کمک میکنند. این سیستمها علاوه بر افزایش توان، صدای عمیقتر و جذابتری نیز تولید میکنند. یکی از مهمترین قسمتهایی که شما برای افزایش قدرت موتور پژو 206 روی آن باید متمرکز شوید بدونشک سرسیلندر است. اصلاح و بهینهسازی سرسیلندر میتواند به طور بالقوه باعث افزایش قدرت موتور شود.
فایبرگلاس وزن سبک تر و حتی بادوام تر از فلز است می توانید از آنها در درب ها و یا کاپوت یا گلگیر ها استفاده کنید، قطعات پوسته بدنه پژو ۲۰۶ فایبرگلاسی پژو ۲۰۶ بطور متنوع را میتوان در بازار پیدا کرد. میتوانید سراغ سپر نسخه های دیگر مانند نسخه جیتی و یا ارسی بروید یا میتوانید از سپر های افترمارکت درون بازار استفاده کنید که حتی هم اکنون هم تولید کننده های زیادی در ایران این موارد را تولید می کنند. مستر لوازمی به عنوان یک پلتفرم پیشرو در زمینه تیونینگ و تقویت ماشین ها ایرانی و خارجی با بیش از ۵ سال سابقه امروزه مفتخر است که در خدمت شما دوستان عزیز بوده تا بتوانید از تنع محصولاتی مانند لوازم تقویت 206 پارس 406 و غیره لذت ببرید. ابعاد پژو 206 SD شامل طول 4188 میلیمتر، عرض 1655 میلیمتر، ارتفاع 1456 میلیمتر و فاصله بین دو محور 2443 میلیمتر است. مصرف سوخت ترکیبی مدل TU3 حدود 6.4 لیتر در هر 100 کیلومتر و مدل TU5 حدود 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر است.
این لوازم معمولاً از مواد باکیفیتتری ساخته میشوند و عملکرد بهتری نسبت به لوازم معمولی دارند. پمپ سوخت با جریان بالا میتواند سوخت بیشتری را به موتور برساند، به ویژه در موتورهایی که با سیستمهای تزریق مستقیم سوخت یا با استفاده از توربوشارژر تیونینگ شدهاند. در بالا تعدادی از مهمترین لوازم تقویت و تیونینگ موتور خودرو جهت سفارش و خرید لیست شده است. رادیاتور پژو 206 وسیلهای است که باعث خنک کردن موتور میشود و وظیفه اصلی آن نیز همین است . زمانی که خودرو را تیونینگ می کنیم و حجم زیادی از هوا را وارد اتومبیل می کنیم ، لازم است که رادیاتور خودرو 206 را نیز با نوع قوی تر و با کیفیت تر عوض کنیم. توربوشارژها یک نوع سیستم مکش هوا هستند که جریان هوای ورودی به موتور را فشرده می کنند.
برای اینکار میتوانید به نسخه های پرفورمنس پژو ۲۰۶ مانند پژو ارسی یا از خودروهایی که برادر پژو ۲۰۶ محسوب میشوند مانند ۲۰۷ (۲۰۷ اصلی) استفاده کنید همینطور قطعات افتر مارکت زیادی نیز در بازار موجود است. ناک میتواند به موتور آسیب برساند و سیستمهای کنترل ناک به کاهش خطرات و افزایش عملکرد کمک میکنند. نیتروژن باعث افزایش دمای احتراق و بهبود میزان اکسیژن در سیلندرها میشود که در نهایت توان موتور را به طور موقت افزایش میدهد. سیستم تعلیق یا فنربندی خودرو بخشی از خودرو است که مانع از انتقال ارتعاشات و تکانهای ناشی از حرکت خودرو روی سطوح ناهموار به بدنه در حال حرکت و سرنشینان میشود. لوازم اسپرت تخصصی 206 لوازمی هستند که عملکرد و ظاهر خودروی 206 را بهبود میبخشند.
میل لنگ حرکت رفت و برگشتی پیستون ها را به حرکت دورانی تبدیل میکند و خودرو را به جلو حرکت میدهد. در حالت فابریک جنس میل لنگ پژو 206 از فولاد ریختگی است که برای تقویت موتور مناسب نیست و برای تیونینگ موتور پژو 206 بایستی با نوع تراشیده شده توسط CNC تعویض گردد. هدرز قطعه ای فنی برای تیونینگ و تقویت موتور است که بخشی از سیستم اگروز خودرو محسوب می شود . این قطعه جایگزین مینفولد چدنی فابریک موتور می باشد و سبب طراحی بهتر خود و افزایش عملکرد خواهد شد . فروشگاه اینترنتی کارگاه از سال ۱۴۰۰ جهت توزیع انواع لوازم تیونینگ موتور و بدنه ی خودروهای شهری، دریفت، درگ و آفرود فعالیت خود را شروع کرد. ما در تمامی قدم های انتخاب درست کالا و خرید تا اطمینان از صحت کالای دریافت شده و کسب رضایت مشتری، در کنار شما هستیم و امور مشتریان کارگاه همواره آماده پاسخگویی و رفع مشکلات همراهان خود است.
این تغییر میتواند به افزایش توان موتور، به خصوص در دورهای بالاتر، منجر شود. از مهمترین محصولات و لوازم جهت تقویت موتور هر خودرو میتوان به فیلترهای و کیت های هوای اسپرت ، هدرز ، انواع کمپرسورها ، چیپ ها ، توربوها ، لوله ها و رابط ها و … اشاره کرد. میرسیم به یکی از عاملان اصلی موفقیت پژو ۲۰۶ ، ظاهر آن که حتی پس از گذشت ۲۰ سال هم با انجام تغییراتی میتواند دل بسیاری را ببرد. به لطف وجود مدل های متنوع و تولید گسترده این خودرو در جهان ایده و لوازم های بسیاری برای تغییر در این بخش وجود دارد که در ادامه به گزینه های در دسترس تغییر در بدنه و ظاهر ۲۰۶ بطور مختصر میپردازیم. هدرز یک نوع لوله خروجی از سیلندرهای موتور است که به جای منیفولد استاندارد نصب میشود.
یکی از مزایای هدرز ها ، نصب ساده آن ها می باشد که به راحتی در هر مغازه مکانیکی یا اگزوز سازی قابل انجام می باشد . اما در طراحی و ساخت یک هدرز حرفه ای و کارا بر خلاف نصب آن به هیچ وجه ساده نمی باشد . در دنیای امروزی طراحی بهنیه اجزای تیونینگ موتور ، تنها به کمک شبیه سازی بسیار دقیق پیشرانه در محیط نرم افزار های حرفه ای می باشد . خودرو 206 به دلیل پتانسیل بالا و ویژگی های خوبی که دارد ، یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای تیونینگ می باشد. البته از میان تیپهای مختلف این خودرو نیز بیش از همه تیپ 5 است که به تیونرها چشمک میزند زیرا از نظر فنی و به ویژه سیستم سیمکشی(مالتی پلکس) میتواند نیازهای یک تیونر را بهخوبی برطرف کند. از آنجا که تیونیپای یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، پس ترجیحا غیر حضوری انجام میگردد اما در صورت نیاز و ضرورت امکان خرید حضوری در ساعات اداری با هماهنگی قبلی وجود دارد.
در این سایت محصولات با کیفیتی ارائه می گردد که در فروشگاه به دفعات روی خودرو مشتریان نصب شده و رضایت مشتریان ، تضمین کننده کیفیت محصولات و خدمات ما می باشد . از لحاظ ایمنی، پژو 206 SD دارای کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و سیستم کمکی ترمز (BAS) میباشد. پیستونها و شاتونهای تقویتی از مواد مقاومتری مانند آلومینیوم فورجشده ساخته میشوند که میتوانند فشار و حرارت بیشتری را تحمل کنند. این قطعات برای موتورهایی که با توربوشارژر، سوپرشارژر یا نیتروژن تیونینگ شدهاند، ضروری هستند. کارخانه های خودروسازی همواره در تلاش هستند تا با بهینه سازی این پارامترها محصولات جدیدتری را روانه بازار کنند ، در این میان شرکت هایی نیز هستند که با عنوان تیونینگ برای تقویت خودروهای فابریکی فعالیت می کنند و محصولاتی را عرضه می کنند.
یکی از راه های بهبود جرقه زندی در پژو 206 ، استفاده از دو کوئل برای دستیابی به قدرت بیشتر است. انواع دیگری از این سیستمها وجود دارند که برای هر شمع یک کوئل دارند .(multiple spark coil )بدین صورت که هر کوئل بر روی شمع قرار میگیرد و مستقیما شمع را تغذیه میکند. میل سوپاپ مغز متفکر موتور است که تعیین کننده زمان بندی باز و بست سوپاپ و اینکه هر سوپاپ چقدر باز و بسته شود، می باشد. برای تیون این قطعه در 206 ، میل سوپاپ فابریک خودرو که لیفت 8 دارد را با میل سوپاپ دارای لیفت 11 تعویض می نماییم. استفاده از میل سوپاپ دارای لیفت 11 باعث تغییر زمانبندی و میزان باز و بست سوپاپ ها شده و دور موتور را افزایش می دهد.
همانطور که گفته شد برای انتخاب ، خرید و نصب این محصولات می بایست به نوع خودرو و مشخصات موتوری آن و همچنین برند محصول دقت کرد چون بی توجهی به این موارد علاوه بر نداشتن نتیجه مطلوب بر روی خودرو می تواند به خودروی شما آسیب وارد کند. این محصولات معمولا با توجه به نوع خودرو ، کلاس آن ، حجم موتور و موارد مشابه تولید شده وبه علاقه مندان این فرصت را میدهند که علارغم داشتن خودرویی در ظاهر فابریک ، موتور قوی تر و نزدیک به خودروهای اسپرت و گران قیمت داشته باشند. اکسل در یک تعریف ساده محوری است که جهت نصب چرخ ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای بهبود عملکرد پژو 206 ، لازم است از انواع با کیفیت این اکسل استفاده نمود. در بخش جلوپنجره نیز، اغلب حذف تمامی پرهها و لوگوی خودرو در جهت ایجاد حس بزرگنمایی در جلوپنجره انجام میشود. پیستون یک بخش اساسی از موتور احتراق داخلی است که در تبدیل سوخت مورد نیاز ماشین به انرژی برای پیشبرد خودرو بسیار فاکتور مهمی محسوب می شود.
همواره ایجاد صدای جذاب و هیجان انگیز یکی از مقوله های مورد علاقه دوستداران خودرو های اسپرت است. کیت اگزوز این امکان را برای شما فراهم می نماید تا در محیط هایی که امکان ایجاد صدای هیجان انگیز از خودرو پژو 206 خود دارید به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه ریموت کنترلر به آن دست یابید. در واقع این کیت یک مسیر میانبر است که بخشی از مسیر اگزوز شما را حذف نموده و امکان لذت بردن از صدای اسپرت خودرو شما را فراهم می نماید. برای افزایش ورودی هوا به خودرو 206 ابتدا لازم است منیوفیلد را تعویض نماییم. در عوض استفاده از منیوفیلد می توان از ای تی بی ( 4 تا تراته ) استفاده نمود که به وسیله آن برای هر سیلندر به صورت مجزا هوا مکش شده و تزریق می شود. رم ایر روی کاپوت قرار می گیرد و هوای بیرون را بهتر از کیت مکش به موتور می فرستد.
تیونینگ درب 206 شامل تغییر در زاویه باز شدن دربهای خودرو میشود، به صورتی که دربهای خودرو به شکلی غیرمعمول و متفاوت ازآنچه استاندارد عمومی خودروها است باز و بسته شود که از جمله آنها میتوان به درهای خفاشی و پروانهای اشاره کرد. چراغها سهم زیادی در جذابیت ظاهری پژو 206 دارند و تغییرات این بخش، عموماً شامل استفاده از زنون، دودی کردن چراغها و تعویض کاسهچراغها میشود. تیونینگ نر افزاری 206 ، در واقع همان ریمپ ایسیو پژو 206 می باشد که در طی آن با مجموعه اقداماتی بر نرم افزار ایسیو خودرو ، عملکرد آن را بهبود می بخشد. برای اینکار شما گزینه هایی نظر صندلی های نسخه های دیگر ۲۰۶ یا نسخه های افترمارکتی یا شخصی سازی داشبورد و تقویت سیستم صوتی دارید. شما می توانید از طریق تلفن های همراه و خطوط واتس اپ و تلگرام با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید. کارشناسان ما نهایت تلاش خود را دارند تا بهترین محصول را به شما توصیه و معرفی کنند تا با هزینه کمتر خرید بهتری داشته باشید.
البته این نکته را نباید فراموش کرد که لاستیکهای پهنتر به سبب اصطکاک بیشتر با سطح جاده در عین افزایش زیبایی و چسبندگی خودرو به سطح جاده، ممکن است موجب کاهش چالاکی و افزایش سوخت خودرو شود. سوپاپ در خودرو روی سرسیلندر قرار میگیرد و ورود و خروج هوا را کنترل میکند. به بیان دقیقتر این قطعه قارچی شکل وظیفه کنترل ورود هوا به درون محفظه احتراق و خروج دود از دریچههای سر سیلندر را بر عهده دارد. برای تیونینگ سوپاپ پژو 206 ، لازم است جنس آن را به استیل تغییر داده و همچنین از سوپاپی با قطر بیشتر ( حدود 1 میلی متر بیشتر ) استفاده نمود. یافتن راهکاری هایی برای هوا رسانی بهتر به پیشرانه یکی از اصول پایه علم تیونینگ به شمار می آید اما از سوی دیگر تخلیه سریع تر و کامل تر سیلندر از گاز های منفجر شده یا همان دود اگزوز نیز تاثیر به سزایی در مکش قدرتمند تر و تنفس بهتر پیشرانه ایفا می کند .
تمامی کاربران میتوانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارتهای عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. برای جلوگیری از انتقال گرمای هدرز به سایر قطعات دور آن را پشم شیشه می بندیم. بله قطعا، در سفارشات تلفنی پس از دریافت درخواست خرید شما و اطلاعات واریز وجه، فاکتور شما ثبت و ارسال خواهد گردید. پس از نوشتن نام محصول موردنظر منتظر جست و جوی آن در فروشگاه پارتینکس باشید ... سقف کهکشانی یا سقف ستاره ای از جمله خدمات زیباسازی اتاق پژو 206 است که در طی آن سقف تاریک خودرو شما مبدل به آسمانی پرستاره می گردد.
شغال دست پژو 206 یک قطعه لولایی شکل می باشد که مهمترین وظیفه آن تسهیل کردن چرخیدن چرخ ها بر روی محور فرمان می باشد و قابل توجه است بدانید که محور شغالدست ها اغلب سیبک فرمان یا سگ دست می باشد. نصب آیینههای اسپرت و الکترونیکی جمعشونده که از نمای ظاهری منحصربهفردی برخوردار هستند، در مجموعه تغییرات ظاهری پژو 206 سهم قابلتوجهی را به خود اختصاص دادهاند. در طی تیونینگ صندلی پژو 206 علاوه بر زیبایی به راحتی و کیفیت آن لازم است پرداخته شود. صندلی های فابریک 206 اتومبیل فاقد فوم هستند و یا جنس آنها کیفیت مقبولی نداشته و به سرعت فرسوده می شوند. صداگیری اتاق پژو 206 ، هر گونه صدای ازار دهنده و نامطلوبی را که از قسمت های مختلف به گوش می رسد حذف می کند و برای شما رانندگی لذتبخشی فراهم می آورد.
از این رو نصب قطعه ای موسوم به هدرز یکی از اولین مراحل تیتونینگ پژو 206 محسوب می شود . نمونه های فابرکی این خودرو ارتفاع بسیار بالاتری نسبت به یک ۲۰۶ که بتوان استفاده اسپورت از آن کرد دارد با استفاده از کمک فنر یا سیستم های پنوماتیک افترمارکت میتوانید هم ارتفاع مناسبی دست یابید هم از تعلیق خشن تری که مناسب استفاده های اسپورت باشد بهره ببرید. پارتینکس، مرکز تخصصی فروش و پخش لوازم یدکی و تیونینگ خودرو؛ مفتخر است که با انتخابهای وسیع و جامعمان از برترین برندها و جدیدترین محصولات، همراهی مطمئن برای تحقق رویایی از یک خودروی ایمن و یا شخصیسازی شده برای شما باشیم. استرک بارها برای تقویت ساختار شاسی و کاهش پیچش بدنه در هنگام رانندگی با سرعت بالا و در پیچها استفاده میشوند. اینترکولر وظیفه خنک کردن هوای فشرده شده توسط توربوشارژر یا سوپرشارژر را دارد. هوای خنکتر دارای چگالی بیشتری است و باعث میشود موتور با هوای بیشتری تغذیه شود که این امر به افزایش توان خروجی موتور منجر میشود.
با این تفاوت که سوپرشارژر مستقیماً به موتور متصل است و از قدرت موتور برای چرخاندن کمپرسور استفاده میکند. فروشگاه اینترنتی خاص از سال 1392 کار خود را بصورت اینترنتی آغاز و در این مدت جزو موفق ترین فروشگاها به لحاظ رضایت مشتریان بوده است. در فروشگاه ما سعی شده جدیدترین و خاص ترین لوازم اسپرت خودرو با بهترین قیمت جهت خرید مشتریان عزیز ارائه شود. تنظیم مجدد یا ریمپ کردن ECU می تواند باعث شود که خودرو از پتانسیل های پنهان در موتور بهره گیرد و این امر باعث بهبود و ارتقا پیشرانه خودرو و افزایش راندمان آن می شود، با انجام ریمپ می توان شاهد بهبود شتاب و مصرف سوخت ، رفع ناک زدن موتور و غیره بود. سیبک بعنوان محور چرخشی ، چرخها را به نحوی به سیستم تعلیق متصل می نماید که قابلیت چرخش در زمان پیچاندن فرمان ، همزمان با بالا و پایین رفتن چرخها در دست اندازها وجود داشته باشد ، دقیقا بمانند آنچه در محل اتصال پای انسان به لگن وجود دارد.
اين گاز وقتي وارد سيلندر پژو 206 مي شود، به دليل گرماي زياد داخل محفظه به اتم اكسيژن و نيتروژن تجزيه می گردد. اين عمل با گرفتن گرما از سيلندر همراه است در نتيجه دماس محفظه ی احتراق كم مي شود. گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
پژو 206 یکی از محبوب ترین ماشین ها به خصوص برای نسل جوان در بازار ایران است. هر چند که سالهای زیادی از تولید و عرضه ی آن در ایران می گذرد اما همچنان سهم بزرگی از خرید و فروش بازار خودرو در کشور را به خود اختصاص داده است. پژو 206 از همان ابتدا به دلیل ویژگی های ظاهری مورد استقبال علاقه مندان به تیونینگ و اسپرتینگ ماشین ها قرار گرفته است. اکثر لوازم اسپرت 206 در سالهای اخیر توسط قطعه سازان داخلی تولید می شود، اما همچنان انواع مختلف لوازم جانبی 206 با برندهای عتبر جهانی واردات می شود و به راحتی در بازار ایران قابل دسترس می باشد. فروشگاه اینترنتی کینگ اسپرت در راستای تحقق اهداف بلند مدت خود در زمینه ی واردات، تولید و فروش مستقیم انواع مختلف لوازم اسپرت خودرو در تلاش است تا با حذف واسطه ها، علاوه بر اطمینان از اورجینال و اصل بودن کالاها، بهترین قیمت را نیز تضمین کند. شما می توانید به راحتی و تنها در چند دقیقه انواع مختلف لوازم اسپرت 206 را از طریق این سایت به صورت آنلاین سفارش داده و در کم ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.
برای اطلاعات بیشتر از طریق صفحه ی تماس با ما با همکاران ما در ارتباط باشید. فیلترهای هوای اسپرت جریان هوای بیشتری را به داخل موتور فراهم میکنند و به بهبود احتراق و افزایش توان موتور کمک میکنند. این فیلترها معمولاً قابل شستشو و استفاده مجدد هستند و مقاومت کمتری نسبت به فیلترهای هوای معمولی دارند. استفاده از کیت مکش هوا در تیونینگ پژو 206 ، راهحلی برای مکش هوای بیشتر از بیرون، برای عبور از فیلتر و ورود به سیستم سوخت در خودرو است. هوای چگالتر، اکسیژن بیشتری بههمراه دارد و باعث میشود با افزایش سوخت، احتراق بیشتری صورت گیرد و درنهایت، قدرت بیشتری ایجاد شود. شمعهای جرقه اسپرت با بهبود جرقهزنی و افزایش توان احتراق، به بهبود عملکرد موتور کمک میکنند.
هدف از نصب هدرز، کاهش مقاومت در برابر خروج گازهای اگزوز و در نتیجه بهبود جریان خروجی و افزایش توان موتور است. به زبان ساده تیونینگ و تقویت موتور خودرو شامل انجام تغییرات روی بدنه و ظاهر خودرو جهت افزایش جذابیت آن یا روی موتور خودرو جهت تقویت و افزایش مشخصات فنی آن می شود. کمک فنر در سیستم تعلیق موازی با فنر بسته می شود و وسیله ای مکانیکی است که جهت کنترل یا میرا کردن نوسانات فنرها، در نزدیکی هر چرخ نصب می شود. به عبارت دیگر وظیفه کمک فنرها نگه داشتن چرخ ها بر روی سطح جاده به هنگام ترمز گرفتن، شتاب گیری و گردش در پیچ ها است. در تیونینگ جلوبندی 206 ، تعویض کمک فنر استاندار 206 با کمک فنر برند KDS انتخاب مناسبی است. کوئل در محفظه موتور اتومبیلها جای دارد و در سیستم برقی آنها برای مشتعل کردن سوخت بکار گرفته میشود.
اما چرا؟ قطعاتی که کارخانجات خودروسازی روی خودرو نصب میکنند به علت تیراژ تولید، قیمت تمامشده و سیاستهای فروش از نظر کیفیت در یک سطح قابل قبولی هستند اما آن ویژگیهای ایدهآل که مدنظر ما هست را ندارند و سرسیلندر هم از قاعده مستثنا نیست. ریمپ ECU یا برنامهریزی مجدد واحد کنترل الکترونیکی موتور، برای بهینهسازی پارامترهای مختلف موتور مانند زمانبندی احتراق، مقدار سوخت و میزان هوای ورودی استفاده میشود. توربوشارژر یکی از مهمترین قطعات تیونینگ موتوری است که با فشرده کردن هوای ورودی به موتور، توان و قدرت خروجی موتور را به طور قابلتوجهی افزایش میدهد. این سیستم از گازهای خروجی اگزوز برای به حرکت درآوردن یک توربین استفاده میکند که به نوبه خود یک کمپرسور را به حرکت درمیآورد و هوا را به داخل موتور میفرستد. فلایویل سبکتر باعث کاهش اینرسی و بهبود پاسخدهی موتور در شتابگیری و تعویض دنده میشود. میلسوپاپ اسپرت با پروفایلهای متفاوتی نسبت به میلسوپاپ استاندارد طراحی میشود که زمانبندی باز و بسته شدن سوپاپها را بهینه میکند.
برای خودروهای کلاسیک و قدیمی که از کاربراتور به جای سیستم تزریق سوخت استفاده میکنند، کیتهای کاربراتور اسپرت میتوانند به بهبود مخلوط سوخت و هوا و افزایش توان موتور کمک کنند. شاید مهمترین بخش در تقویت موتور خودرو سیستم ورودی هوا به موتور یا کیت مکش هوا باشد که شامل لوله و اتصالات و فیلتر هواست که هر چه این قسمت هوا را تمیزتر و با حجم بیشتری وارد موتور خودرو کند سوخت و ساز موتور بهینه تر و در نتیجه راندمان آن افزایش پیدا می کند. این سیستمها برای کاهش رطوبت هوای ورودی به موتور استفاده میشوند و به بهبود عملکرد موتور در شرایط مرطوب کمک میکنند. فلترهای روغن با عملکرد بالا به بهبود جریان روغن و افزایش توان موتور کمک میکنند. این فیلترها ذرات ریزتر را به خوبی جذب کرده و از آسیب به قطعات داخلی موتور جلوگیری میکنند. این سیستمها به کاهش دمای ورودی هوا و جلوگیری از ناک در موتورهای با فشار بالا کمک میکنند.
کیت های متنوعی نیز در بازار موجود است موارد بسیاری از نصب باله یا گلگیرهای مدل ارسی را میتوانید بر روی پژو ۲۰۶ ببینید همچنین کیت های واید بادی یا کیت های دست ساز کم نیستند. با استفاده از این کیت ها و جایگزینی با فیلتر هوای فابریک می توانید هوای پرحجم تر و خنک تری به موتور برسانید؛ اینکار باعث افزایش راندمان موتور شما خواهد شد. در نهایت، تصمیمگیری در مورد اینکه آیا لوازم اسپرت تخصصی برای شما مناسب است یا خیر، به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله بودجه شما، نیازهای شما و اولویتهای شما. اگر به دنبال بهبود عملکرد و ظاهر خودروی خود هستید، لوازم اسپرت تخصصی میتوانند گزینه مناسبی برای شما باشند. این نسخه از پژو 206 SD از موتور 1.6 لیتری TU5 با حجم 1587 سیسی بهره میبرد که توانایی تولید 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 142 نیوتنمتر در 4000 دور در دقیقه را دارد.
مزیت این سیستم این است که به موتور اجازه می دهد هوای بیشتری به سیلندر وارد کند. هوای بیشتر به معنی سوخت بیشتر است، بنابراین انرژی افزون تری از هر انفجار بدست می آید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج بطور فابریک قابلیت نصب این سیستم را دارد با تهیه مجموعه سیستم کنترل پایداری یا همان اییاسپی ، هندلینگ پژو ۲۰۶ شما بطور چشمگیری بهبود خواهد یافت. موتور تیوفایو همچنین قابلیت نصب توربو شارژ یا سوپرشارژر و همچنین تراتل بادی را دارد. برای اینکار شما معمولا به تغییرات درون موتور خود نیازمندید همچنین این تغییرات معمولا هزینه ی زیادی را شامل می شود.
بهترین تیونینگ شمال غرب کشور